הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
גרינפיס

גרינפיס


גרינפיס- למען כדור ארץ הנקי ממזהמים הפוגעים בטבע ובאדם. ארגון בינלאומי המונה כ-2.8 מליון פעילים ברחבי העולם השואפים למטרה אחת: הצלת כדור הארץ והאדם.
גרינפיס (Greenpeace), ארגון כלל עולמי הפועל ללא מטרות רווח להצלת כדור הארץ על כל אוצרות הטבע שלו, במטרה לשמר את המרקם הביולוגי העדין הקיים בו ועל מנת לאפשר אורח חיים בריא עבור כלל המין האנושי.
גרינפיס חושף ונאבק ללא אלימות במפגעים הסביבתיים ומחפש פתרונות חלופיים שישרתו, הן את האדם והן את הטבע.
גרינפיס פועל למען כל היצורים החיים עלי אדמות, פועל למניעת זיהום האטמוספרה המוביל לפגיעה קשה בשכבת האוזון ולהתחממות הגלובאלית של הכדור שלנו, פועל נגד המזהמים הפוגעים באדמה ובימים, פועל נגד האיום הגרעיני ופועל לקידום שלום וסובלנות כלל עולמיים.
על מנת שיתאפשר לארגון לקיים את חזונו הוא מקפיד לשמור על עצמאות מלאה בכל מה שקשור בקבלת תרומות לפועלו.
אין לו שום מחויבות גוף לתורם, לארגון כזה או אחר, מלבד מחויבותו להשגת מטרותיו החשובות.
את פעילותו מקיים הארגון בארצות רבות ברחבי העולם בעזרתם המופלאה של מתנדבים ופעילים אחרים, ביבשות- אמריקה, אפריקה הצפונית, אוסטרליה, אירופה ובארצות הים התיכון.
כל מדינה פועלת באזור שלה וביחד כולם פועלים ונותנים כתף למען אותן מטרות חיוניות.
גרינפיס מפעיל מספר רב של גורמים המשפיעים פוליטית וחברתית על כל מי שיכול לשנות ולהזיז דברים ולכן מפעיל הארגון צוות של מדענים, לוביסטים פוליטיים ואנשי כלכלה המנהלים קשרים עם ממשלות ותעשיות.
על מנת להיראות ולהישמע בכל העולם יש לגרינפיס ארגון תקשורתי חזק ומפותח מאוד הדואג להפיץ צילומים ומידע חיוני רב.
את צעדיו הראשונים החל הארגון בשנת-1971 כאשר קבוצת פעילים קנדיים מהעיר ונקובר שטה בסירה ישנה לעבר אי באזור אלסקה, בו התבצעו ניסויים גרעיניים תת קרקעיים שסיכנו סוגים רבים של בעלי חיים באזור.
בדרכה לאי, יורטה הסירה, אולם המסר הועבר בהצלחה ועוד באותה שנה פסקו הניסויים במקום שהוכרז כאזור מקלט לציפורים.
מאז ועד היום רשם לעצמו הארגון שורה של הישגים מרשימים, הנוגעים בצמצומם של ניסויים גרעיניים וניסויים אטמוספריים, טיפול בתופעות של טבח בכלבי ים אפורים, סחר בעורות של כלבי ים, השלכת פסולת גרעינית בים, דייג ברשתות סחף במים עמוקים, צייד לווייתנים, כריתת יערות, שימור יערות הגשם, איסור בשימוש בPvc רך בצעצועי ילדים, פיתוח מוצרים חופשיים מכלור, פיתוח גז קירור ירוק למקררים ועוד.
כיום מונה הארגון כ- 2.8 מליון פעילים ב- 41 מדינות ברחבי העולם.

http://www.greenpeace.org/israel/
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על גרינפיס ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת ליאת ב 26/02/2016 15:35גרינפיס מעוררים בי השראה ורצון לעשות יותר. תודה רבה להם על פועלם החיוני. תגובה לתגובהמאת יצחק ב 12/02/2016 22:22אני גאה להיות תורם של גרינפיס כבר 8 שנים וכל שנה מזמין חברים ומשפחה להצטרף גם! זו תרומה שרואים לה תמורה! הארגון הזה מציל את החיים והעתיד של הילדים והנכדים שלי ועושה כל כל הרבה טוב בעולם הזהתגובה לתגובהמאת ורדה ב 12/02/2016 22:20אין על גרינפיס! ארגון משכמו ומעלהתגובה לתגובה

ידוע כגרינפיס
נכתב ע"י davidb
בתאריך: 11/02/2014
דוד בראון בן 57

127 מאמרים | 592736 כניסות
מאמר זה נקרא 3700 פעמים 3 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
63%
 השארת תֶּשֶׁר לdavidb
אשמח לפרגון סמלי (תשר)...
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!