הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
האלימות_בכדורגל_הישראלי

האלימות בכדורגל הישראלי


לאחרונה בוודאי שמעתם על מקרה האלימות אשר התרחש במשחק הדרבי בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב,כאשר אוהד פרץ למגרש והכה שחקן מהקבוצה היריבה. מקרים נוספים בהם אוהדים מקללים שחקן על רקע גזעני,זורקים חפצים על שופטים,ופורצים למשחקים מוכיחים לנו שהגענו לקו אדום שאסור לנו לחצות אותו.
הורים רבים מפחדים לשלוח את ילדיהם לאצטדיוני הכדורגל כדי לעודד את קבוצתם האהודה,
לאור האירועים האחרונים דאגה זו בהחלט מובנת.
אוהד פורץ לתוך מגרש ומכה שחקן מהקבוצה היריבה,ולאחר מכן אוהדים נוספים פורצים למגרש וגורמים לסיומו מוקדם מהצפוי.עשרות עצורים מתקריות בתוך האצטדיון ומחוצה לו.
לפני כשנתיים אותו אצטדיון,אותו מגרש,אותן קבוצות וגם אז-בסיום המשחק אוהדים זורקים מוטות על השחקנים כאשר הם יורדים לחדר ההלבשה.
תוסיפו לזה אלימות מילולית,גזענות,איומים על שחקנים ותבינו עד כמה המצב חמור.
ארגוני אוהדים כמו זה שממנו פרץ האוהד למגרש משתלטים לנו על הכדורגל,ולא יכול להיות שאוהדים  יתנהגו בבריונות ובכוחניות כלפי מועדוני הכדורגל,וכלפי השחקנים,ואין שום תירוץ שמצדיק התנהגות כזאת.
חייבים לעשות שינויים למגר את התופעה הזו,לא יתכן שאוהדים אשר יתנהגו בצורה כזו יקבלו עונש מזערי,חייבים להעניש בצורה החמורה ביותר מי שמתנהג כך,מועדוני הכדורגל חייבים לחנך לסובלנות ולהתנהגות נאותה כלפי האחר,כדי שהורים לא יפחדו לשלוח את ילדיהם לאצטדיוני הכדורגל מבלי לפחד מאלימות מילולית או פיזית שהם יכולים לחוות.
הגיע הזמן לשינוי אחרת אנו עלולים לשלם בחיי אדם בגלל התנהגות טיפשית של אוהדים.


מה דעתך על האלימות בכדורגל הישראלי ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה