הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
טיול-למציאות

מיי טריפ טיולים – הופכים טיולים למציאות!


שוב הגיע הרגע הזה בו אתם מרגישים שהגיע הזמן לשבור את השגרה, לארוז מזוודה ולצאת לגלות יעד חדש בעולם?
שוב הגיע הרגע הזה בו אתם מרגישים שהגיע הזמן לשבור את השגרה, לארוז מזוודה ולצאת לגלות יעד חדש בעולם? מיי טריפ טיולים מזמינים אתכם לאפשר לנו לעזור לכם לעשות זאת! החברה הוקמה מתוך חזון לשנות את מפת התיירות בארץ ולהעניק לתיירים הישראליים חווית טיול יוצאת דופן ואיכותית במיוחד.

כל הסיבות לצאת לטייל עם מיי טריפ טיולים

  • בגלל המומחיות – כשהרצון להעניק ללקוחות טיולים ברמה הגבוהה ביותר בוער בנו, החלטנו להקים מספר מחלקות כאשר כל אחת מהן מורכבת ממומחים לטיולים ביבשת ספציפית, עם דגש על המדינות השונות בה. כך, מיי טריפ טיולים יוצרת מסלולי טיול מגוונים לכל מדינה, המשלבים נקודות עניין ייחודיות למקום.
 
  • בגלל היצירתיות – החברה יוצרת מסלולים וטיולים ייחודיים הן עבור קבוצות פרטיות והן לטיולים מאורגנים. איפה הקטצ'? כשמדובר בטיולים מאורגנים, אנו יוצרים קבוצות בהן המטיילים יהיו קרובים מבחינת גיל, ההעדפות האישיות, ואף תחומי העניין. כמובן כל זה תוך מתן מענה פרטי לכל אחד מהמשתתפים, והקפדה על קבוצות טיול קטנות של עד 24 מטיילים. כך, גם כשמדובר בטיול מאורגן, אנו שומרים על מאפיינים של טיול פרטי!
 
  • בגלל ההדרכה המקצועית – הרי אתם לא מעוניינים רק בנקודות העניין התיירותיות ביותר במקום. המדריכים שלנו יקחו אתכם גם לפינות החמד הסודיות ביותר ביעד הנבחר, יקחו אתכם למסע אל ההיסטוריה, ההווי והתרבות המקומית הייחודית, ואפילו יגלו לכם סודות מהסוג שרק המקומיים יודעים.
 
  • אחריות, שקיפות והוגנות – קבוצת מיי טריפ טיולים עובדת תחת פיקוח התקנים המחמירים ביותר של אמון הציבור, ומעניקים לכם אחריות מלאה על כל שלבי הטיול – החל מההמראה ועד הנחיתה במדינת היעד והחזרה לארץ. מלבד המדריכים שילוו אתכם לכל אורך הטיול, גם צוות מקצועי יהיה זמין עבורכם בארץ למקרה הצורך.
 

בואו לטייל איתנו

מיי טריפ מורכבת ממספר מחלקות: אפריקה, דרום ומרכז אמריקה, אסיה והמזרח הרחוק, וטיולי ג'יפים ואקסטרים. אנחנו בעד לנסוע רחוק, לכבוש יעדים בכל רחבי העולם. לכם נותר רק לבחור את היעד הבא שלכם, ואת אופי הטיול שמעניין אתכם. אנחנו כבר נדאג לכל השאר.



מה דעתך על מיי טריפ טיולים – הופכים טיולים למציאות! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת אדם ב 12/03/2020 10:18מידע מקיף ומעניין מאוד - חובה סקירה של כל מטייל הייתי מוסיף גם את נושא הטיסות אופן כללי כי זה מידע חשוב לכל מטייל תגובה לתגובהמאת אדם ב 12/03/2020 10:16מידע מקיף ומעניין מאוד - חובה סקירה של כל מטייל הייתי מוסיף גם את נושא הטיסות אופן כללי כי זה מידע חשוב לכל מטייל תגובה לתגובה