הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
טיפוח-לאשת-עסקים

עצות והמלצות טיפוח לאשת העסקים


באופנה כמו באופנה אין נכון ולא נכון עם זאת הנה כמה קווי סטיילינג מנחים לאשת העסקים בתחום המראה אם זה בלבוש, איפור, שיער תכשיטים ואביזרים נוספים, להלן
להיות לבושה להצלחה זה יותר מרק תלבושת. עליך להביא בחשבון שהמראה שלך מורכב גם מטיפוח והאביזרים הנכונים. כאשת עסקים כשאת באה לפגישה את בהחלט רוצה להרשים לקוחות, משקיעים, ושיעריכו אותך לפי היכולות שלך ולא לפי המראה שלך. אין נכון ולא נכון עם זאת הנה כמה קווים מנחים בדרך להצלחה שאת לא יכולה לטעות איתם. 
1. עצות בנושא ניחוחות לאשת עסקים
אחד החושים המפותחים ביותר אצל בני אדם הוא חוש הריח בנוסף זהו חוש הקשור מאד לזיכרון, לא היית רוצה שהדבר שהלקוחות הכי יזכרו ממך זה איך הרחת, לכן כשאת נפגשת עם אנשים חשוב להריח כמה שיותק נעים, עדין על גבול הנטרלי ולא לשים שום בושם עם ריח חזק במיוחד ולהימנע מריחות של עישון גם לא מזיק. 
2. עצות בנושא עיצוב שיער לאשת עסקים 
קשה לי להגיד את זה בתור מעצבת עם זאת אין ברירה, הדרך הטובה ביותר שיקחו אותך ברצינות בכל מה שנוגע לשיער זה ללכת על שיער מסודר, נקי ותסרוקת שמרנית. צבעי מלחמה כחול, ירוק, סגול שמרי למסיבות בפורים / איביזה כשתחגגי עם הבוכטות שהרווחת. 
3. עצות בנושא מראה הידיים והציפורניים לאשת עסקים
נשות עסקים כריזמטיות כמוך נוטות לדבר הרבה עם הידיים, מה לעשות זה פשוט עובד! לכן הידיים של מישהי מקצועית מטופחות. כמובן להימנע מציפוניים אוכולות. וצבע הלק רצוי שיהיה כמה שיותר טיבעי . אנחנו מאד אוהבים צבע בז' על הציפורניים נותן מראה נקי. תחשבי פגישת עסקים לא בילוי בבר.
על האצבעות בדרך כלל תהיה טבעת עד שלוש. גם כאן לא מומלץ להעמיס ברוחות וצילצולים. עם זאת לכל אשת עסקים יש תכשיטים איכותיים ואמיתיים שמעצימים את מעמדה בתור אישה מובילה.
טבעת מפלסטיק? עדיף כבר בלי...
5. עצות בנושא תכשיטים לאשת עסקים 
אם כבר דיברנו על טבעות, מה לגבי עגילי יהלומים, שרשרת זהב וצמיד טניס? קווים נקיים ונטרליים העשויים מחומרים איכותיים הם העדים שלך לטעם הטוב שלך. גם כאן מומלץ לא להעמיס יתר על המידה. ואם את לא בטוחה אם משהו מתאים או לא, עדיף בלי תכשיטים בכלל מאשר יותר מדי תכשיטים.
4. עצות בנושא איפור לאשת עסקים מצליחה
האיפור צריך להיות עדין מתאים ליום וטיבעי. שוב פגישת עסקים לא בילוי בבר. עם זאת יש לציין שבלי איפור בכלל זה כמעט גרוע כמו איפור מצועצע מדי. 

לסיכום- המראה שלך יכול להעיד על המקצועיות שלך. כשאת מראה שאכפת לך מהמראה שלך זה מרשים ונותן ללקוחות שלך להרגיש שהם חשובים לך. כשאת שמה לב לפרטים הקטנים לגבי עצמך הלקוחות שלך יודעים שהם בידיים טובות כי גם תשימי לב לפרטים הקטנים בעסקים שלהם וגם תשימי לב לצרכים והרצונות שלהם.

המאמר  נכתב ע"י סילי שייני עיצוב תכשיטי יהלומים 
www.sillyshiny.co.il


 
 


מה דעתך על עצות והמלצות טיפוח לאשת העסקים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה