הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
לימודי_הנהלת_חשבונות

לימודי הנהלת חשבונות


הנהלת חשבונות הינה מקצוע עתיק יומין, אשר בלעדיו בתי עסק רבים היו קורסים
הנהלת חשבונות הינה מקצוע עתיק יומין, אשר בלעדיו בתי עסק רבים היו קורסים. מנהל חשבונות מוכשר המסוגל לנהל את כספי העסק בתבונה, יכול להביא להצלחה ושגשוג של בית העסק, בדיוק כשם שהנהלת חשבונות מרושלת ולא מקצועית דיה, יכולה לגרום לעסק להתמוטט. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לאינטנסיביים, ולמרות זאת אנשים רבים מעוניינים ללמוד את המקצוע, בשל העובדה הידועה שהמקצוע יהיה נדרש תמיד ובכל מקום בעולם.
למי מתאימים לימודי הנהלת חשבונות?
לימודי הנהלת חשבונות מתאימים לכל אדם אשר מעוניין לפתח קריירה, לעסוק בתחומי כספים וכלכלה, להרוויח משכורת נאה וליהנות מאפשרויות קידום ומקום עבודה לטווח ארוך. לימודי הנהלת חשבונות מתאימים גם לאקדמאים אשר מעוניינים לעבור הסבה מקצועית, לחיילים משוחררים אשר מעוניינים ללמוד מקצוע נדרש, למזכירות ומנהלות משרד אשר מעוניינות להתקדם במקום עבודתן, לעולים חדשים ולכל אדם שחושב שיש לו את היכולת והכישרון להצליח בתחום זה.
 
מהו החומר הנלמד?
הנהלת חשבונות סוג 1:
במהלך הקורס מלמדים את הבסיס של הנהלת החשבונות הנשען על חשבונאות פיננסית, תורת המשק והמסחר, חישובים מסחריים וחשבונאות ממוחשבת.
הנהלת חשבונות סוג 2:
ניתן ללמוד רק לאחר סיום בהצלחה של הנהח"ש סוג 1, במהלכו נלמדים נושאים מורחבים בתחום החשבונאות הפיננסית והחשבונאות הממוחשבת, ואף יש לבצע פרויקט גמר.
הנהלת חשבונות סוג 3:
כאן כבר מדובר על הנהלת חשבונות ברמה גבוהה ביותר המושתתת על כל הבסיס שנלמד בשני הקורסים הקודמים. אלו שיסיימו חלק זה יוכלו לחלוש על כל הקשור לענייני הנהלת חשבונות של עסקים קטנים ואף לנהל או להיות אחראים על תחומים שונים בחברות גדולות.
בפני אדם שסיים את כל שלושת הקורסים בהצלחה, פתוחה האפשרות להמשיך ללימודים נוספים בתחום הכלכלה. בטרם תירשמו ללימודי הנהלת חשבונות, ודאו כי אתם נרשמים למכללה מוכרת המעסיקה צוות מרצים מוסך מהשורה הראשונה בתחום, ושהלימודים ברמה גבוהה. אמנם קיימת אפשרות ללמוד רק חלק אחד או שניים, אך אם אתם מעוניינים לסיים את הלימודים ביתרון על כל הבוגרים האחרים, מומלץ להירשם לקורס הנהלת חשבונות הכולל את כל החלקים.


מה דעתך על לימודי הנהלת חשבונות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה