הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מכבי_חיפה-_הדור_הבא

מכבי חיפה- הדור הבא


בזמן שקבוצת הבוגרים של המועדון המהולל מכבי חיפה מסתבכת שנה אחר שנה, קבוצת הנוער עושה חיל. הכל על אלופת הנוער של המדינה.
עד לזכייתה של מכבי חיפה בגביע המדינה בשנה שעברה, עברו אט אט כ- 5 שנים ללא תואר ירוק. וכיום, יצירת 3 ניצחונות רצופים היא בגדר דימיון, שלא לדבר על זכייה באליפות. רבים מאיתנו מסתכלים על הקבוצה, מתוסכלים, ומסתכלים על הקבוצה כהמועדון השלם, כי אם קבוצת הבוגרים שוקעת, המועדון יחד איתה. 

אך לא כך פני הדברים, כל שבת ושבת, בזמן שקבוצת הבוגרים מסתבכת במשחקיה החלשים, אלה שעושים את העבודה הם דווקא הקבוצה הצעירה- הדור הבא. שלא לדבר על האליפות שלקחו בשנה שעברה, הקבוצה הירוקה מליגת הנוער מנצחת את כל משחקיה עד עכשיו, ולוקחת 15 נקודות מתוך 15 נקודות בקופה. עם ניצחונות מרשימים עם שישיות, רביעיות ומוחמד עוואד אחד, מכבי חיפה- נוער התברגה בראשות הטבלה.

מוחמד עוואד הזכרתי? מלך השערים של הקבוצה בכל המסגרות, חלוץ רחבה אמיתי עם רגל ימין ושמאל אימתניות, המכונה כ"לואיס סוארז" ע"י מאמן הקבוצה הבוגרת רנה מולנסטיין, ששנה שעברה סיים את העונה כמלך השערים של הליגה עם יותר מ-30 שערים, הוא הסמל הגדול של הקבוצה.
כמובן, ללא שום פגיעה בשחקני הקבוצה האחרים, אשר נותנים את נשמתם ומצליחים להביא את הקבוצה למקומות חדשים, עוואד הוא הסמל של הקבוצה.

חוץ ממשחקי הליגה, מכבי חיפה- נוער פגשה לפני זמן קצר את הקבוצה הבלארוסית החביבה, סוליהורסק, אותה ניצחו בתוצאה 5:0. למרות היכולת הבלארוסית הירודה, והדחיפה הלא יאומנה של אוהדי הקבוצה, הניצחון הוא לא מובן מאליו. הניצחון מראה על רמה איכותית גבוהה מאוד של הקבוצה, עם אופי שמזכיר את ברצלונה הגדולה, להבקיע עוד, ועוד, ועוד, לא משנה התוצאה.

לסיום, אמנם מכבי חיפה הבוגרת שוקעת עוד עונה, צומחת לה קבוצת עתיד נהדרת, הכוללת שחקני בית שלא יורדים בכוחם מהרבה משחקני הבוגרת, והעתיד נראה ורוד, או יותר נכון, ירוק.


מה דעתך על מכבי חיפה- הדור הבא ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה