הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ניקוי-ריפודים-לרכב

כמה עולה ניקוי מושבי רכב?


מה עולה לנקות ריפודי רכב? כנסו ובדקו מחירים ומה משפיע על המחיר
קניית מכונית היא עסקה של לפחות כמה עשרות אלפי שקלים ובדרך כלל גם סכום גבוה יותר, של 6 ספרות. גם התחזוקה השוטפת של הרכב - דלק, ביטוח, טיפולים תקופתיים, תיקונים הכרחיים, החלפת מצבר אחת ל-3-4 שנים, הרכבת צמיגים חדשים בתדירות דומה ועוד - היא דבר יקר. אנחנו כמובן מודעים לכך ומוכנים לשלם לא מעט תמורת ההנאה מהשימוש במכונית, אבל בלא מעט מקרים דוחים דווקא את ניקוי המושבים כדי לחסוך.
כדאי לדעת שניקוי הריפודים משפר מאוד את המראה של המכונית ואת חוויית הנסיעה בה, ושבנוסף מדובר בפעולה פשוטה יחסית וזולה למדי.

מה משפיע על מחיר ניקוי מושבים ברכב?

המחיר של ניקוי מושבי רכב מושפע ממספר פרמטרים, ובעיקר אלה הבאים:
* סוג הריפוד - בדרך כלל כשהריפוד הוא מעור המחיר יהיה מעט גבוה יותר בהשוואה לניקוי מושבים עם ריפוד בד.
* מספר המושבים שאותם רוצים לנקות - ברוב המקרים אפשר לקבלת הצעת מחיר גם לניקוי כללי של הריפודים ברכב וגם למספר מושבים בנפרד.
* מצב הריפוד וסוג הרכב - ככל שישנם יותר כתמים כך המחיר עולה, ובמיוחד אם מדובר בכתמים עיקשים. על-מנת לא לשלם מחיר גבוה מדי שלא לצורך על ניקוי ריפודים לרכב מומלץ קודם כל לנסות לנקות לבד כל כתם מיד כשהוא נוצר. עוד המלצה חשובה היא לבצע ניקוי מקצועי בתדירות נאותה כך שלא נדרשת עבודה רבה מדי כדי להחזיר למכונית את המראה המרשים שלה, ניתן לנקות את הריפודים של כל דגמי הרכבים (לרשימה המלאה מויקיפדיה לחצו כאן).

אילו כתמים אפשר לנקות ממושבי הרכב?

ניקוי מושבים לרכב, שמתבצע באופן יסודי עם אנשי מקצוע מנוסים שמשתמשים בחומרים אפקטיביים (ובמקביל כאלה שלא מזיקים לריפוד וכן ידידותיים לסביבה), מבטיח העלמת כל כתם שרק תרצו להיפטר ממנו.
בין השאר אפשר להסיר כתמי שמן, כתמי קיא, כתמי זיעה, כתמי קפה, כתמי אוכל ועוד ועוד. חשוב מאוד לבצע את הפעולה עם חומרים שמותאמים בדיוק לסוג הריפוד, כדי לא להזיק לו תוך כדי הניקיון.
בנוסף כמובן שניקוי המושבים כולל שאיבה יסודית של האבק באמצעות ציוד עוצמתי. אם תרצו הניקיון יכלול גם שימוש בחומרים שמחזירים לריפוד את הבוהק המקורי שלו ומספקים לו הגנה אפקטיבית (רלוונטי למושבי עור). בונוס בכל טיפול שכזה הוא ריח נעים ברכב שנשמר לאורך זמן.

מחירים לדוגמה

ניקוי של מושב אחד ברכב יעלה בדרך כלל כמה עשרות שקלים (הטווח המקובל הוא 60 עד 90 ש"ח). כשרוצים לנקות את כל מושבי הרכב, והריפוד הוא מבד, טווח המחירים הוא 250-450 ש"ח, וכשהריפוד הוא מעור - 350 עד 500 ש"ח.
שירותים משלימים הם ניקוי השטיחים ברכב, פעולה שגם היא עולה בדרך כלל כמה עשרות שקלים, ניקוי ריפוד בדלתות, ניקוי יסודי של תא המטען, חידוש הריפוד ועוד.
המלצה נוספת: בדקו כמה עולה לנקות את ריפודי הרכב במספר מקומות אבל קחו בחשבון לא רק את המחירים אלא גם את איכות העבודה.


מה דעתך על כמה עולה ניקוי מושבי רכב? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה