הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
שולי_הלפרט_מאמרים

חוכמת קלפי הטארוט


איך מגלים דברים ניסתרים והלך מחשבה דרך הקלפים, אני משתפת אתכם במקרה שקרה לי עם נערה צעירה
חוכמת קלפי הטארוט
 
שמי שולי הלפרט ואני מאמנת להצלחה במגוון תחומים מהעצמה אישית ועד לייעוץ זוגי.
את הכשרתי רכשתי באוניברסיטת חיפה והוסמכתי ע"י איגוד המאמנים הארצי.
אמונתי היא ככל שתדע תתפתח ותקבל כלים להתמודדויות בחיי היום יום, הכוללים את כל הבעיות בחיים, כך תתמודד ותצליח לעמוד באתגרים.
במהלך עבודתי, אני פוגשת במגוון רב של אנשים המקבלים ממני ייעוץ, הצעות, אפשרויות ואופציות. 
החלטתי להביא בפניכם סיפור מעניין מאד, בו אני משלבת כלים על מנת שאוכל לכוון למקום הנכון.
לפני מספר חודשים פנתה אליי מתאמנת, שהדרכתי בעבר וסיפרה שיש בעיה עם הבת שלה, נערה בת 20 לאחר שירותה הצבאי , עובדת כרגע בעבודה מועדפת. האם מרגישה, שלאחרונה הילדה דועכת, עצובה, מסתגרת בחדרה והאם שומעת בכי שקט. לאחר ניסיונות של האם להבין מה קורה עם ביתה שלא צלחו פנתה אליי לעזרה.
 למפגש הגיעו האם והנערה  שניראת כמו איילת חן תמירה, נאה.
בשיחה הנערה סיפרה מעט על עצמה. ועל תוכניותיה לעתיד.  סיפרה שיש לה חברות והיא מקובלת, דיברה על תוכניתה לצאת ללמוד בשנה הבאה, לאחר סיום עבודה מועדפת, סיפרה על אהבה בחייה, על פניו הכל נראה מושלם אך משהו בתוכי הרגיש אחרת, ביקשתי להיפגש איתה שוב לבד, למרות התנגדותה החליטה בכל זאת להיפגש.
במפגש הנוסף עשיתי לה שתי קריאות בקלפי טארוט, האחת ניתוח  מערכת היחסים שלה עם אמה,
שהראתה את החשש מלאכזב את האם, לכן היא מעגלת פינות.  וקשה לה לחשוף את רגשותיה בפני האם.  בנוסף קריאה צוענית בנושא הזוגיות שלה.
חברים יקרים כאן נכונה לי הפתעה חלקית (כי בתחושותיי הבנתי שהיא מסתירה משהו) הקריאה הראתה כשהפרטים שמסרה אכן נכונים, מקובלת מבחינה חברותית, מחוזרת ע"י סוכנות לדוגמניות, יש חבר אוהב, העתיד ברור מבחינת לימודים. בנוסף התברר מהקריאה מהו ייחסו של החבר שלה כלפיה, הוא אכן אוהב אותה מאד, מקנא לה מאד וכשהוא מתרגז הוא הופך להיות תוקפן ומידי פעם גם מרשה לעצמו להרים יד, אמנם בקטנה דחיפה, פליק (לפי דבריה).
היה קשה מאד לקבל את אישורה שזה אכן המצב, השיחה לוותה בהתחלה בהכחשות ולחלופין בכי, ולבסוף היא הודתה, הודאתה לוותה בהרבה הסברים לטובת התנהגותו, דבר שהזכיר דפוס של אשה מוכה, מכאן התחיל ההכוון והייעוץ שהיא קיבלה ממני, עבדנו על הביטחון העצמי שלה ומדוע היא לא אמורה להסכים ליחס כזה, הבהרנו את הבלבול והתקדמנו הלאה, היום לאחר מספר חודשים של הכוון ואימון אישי, היא החליטה להשתחרר ממנו.

 

טלפון לייעוץ והכוון – 050-2065330
 

 

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על חוכמת קלפי הטארוט ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה