הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
izcor

מנטליקה זוכרת


יום שמתחיל בעצלתיים, הידיעה שהערב החנויות ייסגרו מוקדם, אנשים ישובו לביתם אולי קצת מוקדם מהרגיל, הערב לא יוצאים לבלות, הערב הוא שקט, אינטימי, מלא זיכרונות וכאב

השאלה הקבועה של התאריכים הללו בשנה הכיצד עוברים מן העצב אל השמחה?  שוב חזרנו לימים המבלבלים של מזג האוויר המועד הגיע, מרכינים ראש, עוצרים, עומדים בצפירות וזוכרים, לרגע אחד אסור לנו לשכוח.

דם המכבים, דם החיילים, דם האזרחים, דם הלוחמים, ייזכר בליבנו ומלווה אותנו מידי יום, זה שבזכותו אנו קיימים, מתקיימים במדינה הזו לטוב ולרע, בזכותם, הם נתנו את חייהם עבורנו, כדי לתת לנו את הביטחון, את השלווה והידיעה שיש בשביל מה להילחם.

הרגשתי לאורך כל היום כיצד מצב הרוח של האנשים משתנה, השירים ברדיו אט אט התמתנו, חששתי כיצד יהיה זה לעמוד עם הקטנה בצפירה, שישבה בשקט על הכיסא והקשיבה לקול הדומייה.

יש רגעים כאלה, בהם הצרות שלי מקטינות את חשיבותן, יש רגעים של "בום בפרצוף" עוד שנה למדינה, עוד שנה עברה מאז מותם של אלו שנתנו את ליבם.

זוכרת את  הילד מהכיתה שאחיו נהרג באסון המסוקים, זוכרת את הביקור בשבעה, זוכרת את ההלם, את הסיפורים את החוסר אפשרות לעכל כיצד מאבדים מישהו כל כך קרוב ואיך עכשיו הילד איבד את אחיו?

לרגע אחד הכול נעצר, הכול כבד יותר, המחשבות רכות יותר, רגישות יותר, תחושת איחוד, תחושת ניצחון, תחושה מועקה על המחיר הכבד.

לרגע אחד, הכול נעצר, כואב, אסור לעצור לשנייה, אנחנו כאן אחד למען השנייה, למען המדינה, השלום, הביטחון ובמקצת הומור, שעוזר להתמודד, יש לנו ארץ נהדרת.

זוכרת. 



מה דעתך על מנטליקה זוכרת ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת arik5 ב 13/08/2014 21:51 ( קישור לאתר שלי ) סיפור שמוגש בצורה ענינית. והמדבר על כך שיש לנו ארץ נהדרתתגובה לתגובה

ידוע כיום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, יום הזיכרון, צפירה,יום העצמאות
נכתב ע"י האלכימאית
בתאריך: 21/07/2013
בת 36

240 מאמרים | 1302391 כניסות
דירוג המאמר
61%
 השארת תֶּשֶׁר להאלכימאית
הקריאה לא כוללת שירות :)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!
  
תגיות
ישראלים