הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
התפתחויות_ושינויים_בעולם_הפנסים

התפתחויות ושינויים בעולם הפנסים


אי אפשר לדבר על פנסים מבלי לחזור מאות ואלפי שנים אחורה אל המדורות, שהן למעשה הפנסים הקודמים ביותר. המדורות העניקו לדורות הקדומים חום, אפשרות לבישול אך גם תאורה. המדורות היו נחוצות על מנת ליצור אור שיאפשר לאנשים לאסוף מזון ולבצע את שאר הפעולות ההישרדותיות. תפקידם של הפנסים, בדיוק זה של המדורות, הוא חשוב ומשמעותי ובדיוק בו נעסוק היום.
ההתפתחויות הטכנולוגיות השונות העמיקו גם את יכולותיהם של הפנסים והרחיבו את הסוגים שלהם. שוק הפנסים כיום הוא שוק גדול במיוחד שחולש על תחומים רבים בחיים: ספורט, טיולי שטח, קמפינג, ציוד לחיילים וכו'.

פנסי לד

תאורת הלד היא הדבר הבולט ביותר בעולם התאורה ונדמה שהיא חדרה לחיינו ונמצאת ממש בכל מקום:  במנורות הביתיות, בתאורת המשרדים והיא אפילו הגיעה אל הפנסים. פנסי לד אלו פנסים שמעניקים תאורת לד איכותית, מקצועית ונעימה. תאורת לד נחשבת לידידותית יותר לסביבה, חסכונית יותר באנרגיה, וניתנת לכיוון של מגוון עוצמות. התכונות האלו הן מה שהופך את תאורת הלד לאהובה ופופולרית כל-כך. בדיוק בגלל זה זו הייתה רק שאלה של זמן עד שהיא תגיע גם לעולם הפנסים ותמשיך את המהפכה גם שם.

פנסי ראש

התפתחות בולטת ומשמעותית במיוחד בעולם הפנסים היא המצאתם של פנסי הראש. פנסי הראש הם המצאה מהפכנית במיוחד שמשחררת את הידיים שלנו לכל פעולה אחרת ומאפשרים לנו לבצע מגוון פעולות גם במצבים חשוכים במיוחד. פנסי ראש יכולים להיות גם פנסי לד – פנסים תאורת לד איכותית שמאירה לרחוק ומרחיבה את טווחי הראייה בחושך. ניתן להשתמש בהם לריצת שטח לילית, לקמפינג, לשמירות בצבא וכו'. פנסי ראש הם פנסים פופולריים במיוחד ששינו את חייהם של מטיילים וספורטאים רבים בכל רחבי העולם.

פנסי כיס

הפנסים הראשונים שהומצאו אינם דומים בדבר לפנסים שקיימים כיום. אלו היו פנסים כבדים ומאסיביים שתפסו מקום רב בתיקים והיו כבדים לנשיאה. יחד עם זאת, הם היו כל-כך יעילים ושינו את החיים בצורה כל-כך גדולה, כך שה"מאסיביות" שלהם הייתה לגמרי נסלחת. השנים שעברו הביאו לכך שהפנסים הלכו וקטנו מחד ועוצמת התאורה שלהם נהייתה גדולה ורבה מאידך. המדד לפנס טוב כיום הוא שהוא יהיה פנס קומפקטי, פנס כיס שאינו תופס מקום והינו בעל משקל נמוך. למרות שהפנסים התקטנו עוצמות התאורה שלהם הלכו והתגברו. לסיכומו של דבר, אין ספק שעולם הפנסים עבר שינויים והתפתחויות גדולות במיוחד, שינויים שהפכו אותו למוצר יעיל הרבה יותר ונוח ושימושי עוד יותר.
 


מה דעתך על התפתחויות ושינויים בעולם הפנסים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה