הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מחוברים_לחיים_-_הסרט_שילמד_אתכם_מה_חשוב_בחיים

"מחוברים לחיים" - הסרט שילמד אתכם מה חשוב בחיים


"מחוברים לחיים" הוא סרט דרמה קומי צרפתי, אשר בוים על ידי אוליביה נקש ואריק טולדנו. הסרט עוסק בקשר המפתיע שנוצר בין פיליפ פוזו די-בורגו, בן האצולה עשיר, המשותק בכל גופו מלבד בראשו, לבין המטפל החדש שלו, דריס, שזה עתה סיים לרצות את עונשו בכלא. מדובר בשני אנשים בעלי גילים שונים אשר באים משני עולמות שונים לגמרי. ביחד נוצרת לה חברות מופלאה ושאינה צפויה כלל, הכוללת בתוכה הרבה הומור, רגש, אהבה ואומץ רב. מעוניינים לדעת עוד אודות הסרט המופלא שיביא אתכם לתובנות חשובות בחיים? המשיכו לקרוא את הסיקור הבא!

"מחוברים לחיים" - הסרט שילמד אתכם מה חשוב בחיים

שם הסרט: "מחוברים לחיים"/"The Intouchables".
ז'אנר: דרמה קומית.
במאי: אוליביה נקש ואריק טולדנו.
שנת יציאה: 2011.
אורך הסרט: 113 דקות.
שחקנים ראשיים: עומאר סיי ופרונסואה קלוזה.
- - - - -

בשונה מסרטים רבים, "מחוברים לחיים" מתחיל מהתמונה הסופית של הסרט, ואחר כך הוא מתחיל את העלילה מההתחלה. הסרט מתחיל כאשר דריס נוהג במזראטי היקרה של פיליפ במהירות מופרזת, ולאחר זמן מה הם נרדפים על ידי המשטרה, אשר רוצה לעצור אותם. כאשר הם נתפסים, דריס מתערב עם פיליפ שהם יקבלו ליווי משטרתי, כך הם לא יצטרכו להאט יותר מדי. דריס מחליט להערים על השוטרים וצועק כי פיליפ, הידוע בתור משותק בכל גופו, חייב להגיע במהירות לבית החולים. פיליפ משתף פעולה ומעמיד פנים בפני השוטרים שהוא קיבל שבץ פתאומי, והשוטרים מחליטים לתת להם ליווי משטרתי. הם מגיעים לבית החולים והפלשבק נגמר. לאחר הפלשבק, מסופר לנו כי פיליפ הוא עשיר, כל גופו פרט לראשו משותק ושהוא בעל אחוזה פרסית מפוארת.

"מחוברים לחיים" - הסרט שילמד אתכם מה חשוב בחיים
דריס ופיליפ מטיילים יחדיו בפארק

פיליפ והעוזרת שלו מחליטים לערוך ראיונות עבור אדם שיסעד את פיליפ. דריס, אשר השתחרר מהכלא, מחליט לנסות להשיג חתימה המראה כי הוא מנסה למצוא עבודה, ובכך הוא ישיג דמי אבטלה. במהלך הראיון דריס מתנהג בזלזול כלפי העוזרת של פיליפ ובנוסף, מפלרטט איתה ולבסוף חוזר ואומר שהוא יחזור למחרת על מנת לקבל את החתימה שלו. דריס, אשר בא ממקום עני בפריז, חוזר לדירתו הקטנה שחולק עם משפחתו המורחבת בפרברים העניים של פריז. בת דודתו, אשר התרגזה על כך שלא ראתה אותו זה שישה חודשים, ועקב זה שהוא אינו תורם בעזרה לילדים בבית. היא מחליטה לגרש את דריס, והוא נאלץ בלת ברירה לישון בחוץ. למחרת, חוזר דריס על מנת לקבל את הטופס המוחתם, ולהפתעתו מגלה כי הוא נבחר להיות הסועד הצמוד של פיליפ לתקופת ניסיון.

"מחוברים לחיים" - הסרט שילמד אתכם מה חשוב בחיים
דריס מתרגל למיטה החדשה שלו באחוזה של פיליפ

בהמשך הסרט, דריס מתעצל ומתקשה לעזור לפיליפ בצרכיו המיוחדים, אך לאחר מכן, הוא מתחיל ללוות את פיליפ בכל רגע בחייו. הם נהנים, צוחקים ביחד ודריס מלמד אותו ליהנות מהחיים. כמו כן, דריס נחשף לאורח חיים שונה מזה שהוא מכיר - אורח חיים נעים יותר, פחות לחוץ ובעצם ל-"חיים הטובים". בהמשך, חברו של פיליפ מגלה את הרשום הפלילי של דריס, הכולל ישיבה בכלא למשך כ-6 חודשים על שוד, אך לפיליפ לא אכפת מעברו של דריס, אלא הוא מעריך אותו מאוד, מפני שדריס הוא היחיד שלא מתייחס לפיליפ ברחמים או בחמלה, אלא מתייחס אליו בתור שווה ומוסיף להגיד שהוא לא יפטר אותו, כל עוד הוא עושה את עבודתו הנוכחית כראוי. במהלך הסרט, הקשר המופלא הין פיליפ לדריס ממשיך להתחזק, ודריס מתחיל להראות רצינות רבה במילוי תפקידו, כמו כן, הוא מקבל את הרשות מפיליפ לעזור לו גם עם בתו המאומצת, אליסה. כעת, הקשר בין דריס ופיליפ נמצא בשיאו, כאשר פיליפ, אשר אוהב אומנות ומוזיקה, מקבל מדריס לכבוד יום ההולדת שלו ציור שקנה לו וקונצרט פרטי של מוזיקה קלאסית המבוצע בסלון ההאחוזה.

"מחוברים לחיים" - הסרט שילמד אתכם מה חשוב בחיים
דריס רוקד בזמן הקונצרט באחוזה

לקראת סוף הסרט, דריס מגלה כי פיליפ מתכתב עם אישה בשם אלאונורה. הוא מנסה לעודד את פיליפ לפגוש אותה, אך פיליפ חושש מהתגובה של אלאונוורה, כאשר תגלה שהוא נכה. לאחר מאמצים רבים, מצליח דריס לשכנע אותו לדבר עמה בטלפון ואף לשלוח לה תמונה שלו בכיסא גלגלים. כמן כן, פיליפ קובע עמה פגישה, אך ברגע האחרון הוא לא מצליח לאזור אומץ להפגש איתה, והוא עוזב את מקום הפגישה. קטע מרגש נוסף בסרט הוא הקטע בו דריס מחליט לקחת אותו לסוף שבוע, בו הם יצנחו יחדיו. כידוע לנו, לפיליפ אירעה תאונה קשה לאחר התרסקות עם מצנח רחיפה, ולכן הוא משותק. בינתיים בפרברי פריז, בן דודו של דריס נמצא בבעיה עם כנופיות, והוא מוצא מקלט בביתו של דריס. בנוסף, דריס מספר על מצבו הקשה במשפחה, ולכן פיליפ מוצא לנכון לשחרר אותו מעבודתו. דריס חוזר לפרברים ומצטרף לחבריו, שם הוא מצליח לעזור לבן הדוד הצעיר שלו, ובנוסף לכך מוצא עבודה בחברת תובלה. פיליפ הצליח למצוא סועד חדש, אך הוא לא כמו שהיה קודם, המורל שלנו נמוך והוא מפסיק לטפל בעצמו. דריס מחליט לחזור ולעזור לו, הוא מלביש אותו ומארגן אותו ליציאה בחוף הים, אלא כאשר הם יושבים לארוחה, דריס קם ממקומו ויוצא החוצה, ואלאונורה נכנסת ויושבת איתו. דריס ופיליפ מחייכים אחד לשני ודריס עוזב את המקום.

"מחוברים לחיים" - הסרט שילמד אתכם מה חשוב בחיים
דריס ופיליפ במסעדה על חוף הים

לסיום, "מחוברים לחיים" הוא סרט מרגש מאוד ומצחיק מאוד. סרט שמראה לנו שצריך לקחת את החיים בפרופורציות, סרט שאפשר ללמוד ממנו המון תובנות, כגון: האושר האמיתי הוא לא בהכרח כסף, אלא בריאות ושהחיים מאוד מורכבים. אני ממליץ לכל אחד לראות את הסרט הזה, משום שהוא יתרום לכם המון, אז אם לא ראיתם את הסרט, רוצו לראות אותו!

\



מה דעתך על "מחוברים לחיים" - הסרט שילמד אתכם מה חשוב בחיים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כסרט,מחוברים לחיים,שוטרים,