הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
chef

שף - ביקורת


הסרט "שף" קומדיה חביבה שעוסקת כמובן בענף הבישול, סרט נחמד לאווירה קלילה.
כבר מהכותרת אנו יכולים להבין שהסרט יעסוק בתחום הבישולים, מה שאומר שחובבי הבישול 
שבינכם יאהבו את הסרט, אך העלילה חסרת טעם וממצת את עצמה די מהר. 

הסרט מגולל את סיפרו של קראל קספר שף מקומי שמוערך מאוד בעיר שבו מתגורר. קראל עובד במסעדה ובעקבות זאת מחויב לפעול על פי הנחיותיו של הבוס שלו (בעל המסעדה) כשיום אחד מגיע מבקר מסעדות חשוב, נוצר וויכוח בין קספר לבין מנהל המסעדה. ובנוסף קספר החל להתווכח בטוויטר עם מבקר המסעדות שרשם עליו ביקורת כוזבת. בהמשך קראל מצא את עצמו ללא עבודה. מה שאומר שעליו למצוא עבודה חדשה(כמובן בתחום הבישול) ובנוסף הוא צריך "לסדר" את הקשר המשפחתי שלו עם גרשתו ועם בנו בן העשר. 


ולביקרות: כשראיתי את הסרט ידעתי שזה הולך להיות סרט קומדיה נחמד ולא יותר מזה. ואפשר להגיד שהסרט היה קומדית בישול קלילה בעיקר לחובבי הבישול (וגם לאלו שלא) אך יחד עם זאת עדיין היה משהו חסר בסרט, כלומר העלילה לא כל כך התקדמה. התחלנו בכל הוויכוחים של השף עם  מבקר המסעדות והמנהל. ובעיקר ובעלילה שהתקדמה לה ללא בעיות, מה שגרם לעלילה להישאר "סטטית". כשגרושתו של קראל מציעה לו לפתוח עסק עצמאי חדש, מצטרף אליו בנו הקטן שרצה בעיקר זמן איכות עם אביו העסוק. ויחד איתם הצטרף גם חברו הותיק של קראל ואז הם מתחילים לצאת למסע בעסק החדש של השף. מכאן אפשר להגיד שהעלילה נהייתה קצת יותר זורמת ומעניינת. 

הפסקול של הסרט היה מצויין והבישולים גם כן. רוב השחקנים היו מוכרים, סופיה ורגרה (תזיזו ת'רגליים 2 סילבסטר בניו יורק) ששיחקה בצורה מושלמת. וכמובן שגם השף ג'ון פאברו (שגם ביים את הסרט) וסקרלט ג'והנסון שיחקו נהדר וכבשו את המסך. התסריט והבימוי היו מצויינים גם כן. 



לסיכום: סרט טוב עם בימוי,שחקנים,פסקול ובעיקר מטעמים שיגרמו לכם לאווירה קלילה (יחד עם זאת שהעלילה קצת "תקועה" בהתחלה) מתאים לצפייה עם משפחה או סתם עם החבר'ה 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על שף - ביקורת ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כשף,שף סרט,ביקורת,סרט,שף ביקורת,סקרלט ג'והנסון,סופיה ורגרה,סרט מעניין,ביקורת,המלצה,סרטים,קולנוע,שף (סרט),תרבות
נכתב ע"י ערן
בתאריך: 26/07/2015
ערן בן משה בן 25

22 מאמרים | 79344 כניסות
 השארת תֶּשֶׁר לערן
במידה ונהנתם מהכתבות השונות. אשמח לקבל טיפ
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!