הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
englishrain

ריצת גשם אנגלי


אני שם את נעלי הריצה הבלויות ואת המכנסי הריצה היחידים שיש לי. ריצה סגנון תחילת שנות ה90; ללא שעוני מדידה וללא חולצות צבעוניות
ריצה בגשם
אני שם את נעלי הריצה הבלויות ואת המכנסי הריצה היחידים שיש לי. ריצה סגנון תחילת שנות ה90; ללא שעוני מדידה ללא חולצות צבעוניות שיאירו אותי בצד הכביש ושמאפשרות לגוף להזיע כמו שהחברות ענק מכתיבות לו להזיע.. לא. טי שירט בלוי בצבע חאקי שאספתי מאדמת יממלח ומוזיקה מקפיצה מקציצה באוזניי.
אני מתמתח.. פותח את הגוף.. מכין את עצמי כמו יוצא לקרב, יוצא לצוד, יוצא לכבוש את מה ששייך לי וכרגע לא בנמצא- את החיות שלי את הכוח שלי.
פותח את דלת הבית ובחוץ אפור וגשום.. בשר גופי ישר מגיב ומתכווץ אבל החיה שבי כבר מכירה וחיכתה לרגע הזה- ריצה בגשם. רוצה לצאת להתפרע עם טיפות הגשם וכבר מכיר את כבדות ההתחלה שבדבר. לוקח 5 דק לגוף להתרגל, להיפתח, לשרירים לעשות מה שהם יודעים.
אני יוצא. טיפות הגשם מתחילות ללטף. תחילה את עפעפיי ועיניי ומפריעות לי לראות, כמו בוכות בשמי. אחרי העיניים, הרגליים הספוגות בתוך נעלי הספורט הישנות נהנות משלוליות הגשם וזורקות אותי אחורה בזמן לשמחת ילד הקופץ בשלוליות, רק שכרגע אני נמר שמקפץ לקראת הציד שלו.
האוויר בגופי מתחיל בתהליך מחזוריות של ניקוי והתחדשות.. מנקה את הסיגריה של אתמול בערב.. את כיווץ הקור מלעמוד ברחוב האנגלי 12 שעות ביום.. את תחושות הקורבנות והבושה. מכניס אוויר חדש של ניקיון חוזק ועוצמה פנימה.. החיה יוצאת לשחק בג'ונגל.
אני כבר בפנים.. הרגליים נעות מעצמן.. בגדיי ספוגים מגשם זיעה ואדרנלין.. הלב דופק והנפש רוצה לרוץ לעולם, כרגע גם הגוף מרגיש ביכולת הזו. שומדבר לא יעצור אותי עכשיו. אין קור ואין חום, אין קשה ואין קל. רק נשימה ומגע הרגליים באספלט הבריטי הרטוב.
והמוזיקה... שדוחפת אותי קדימה... לרקוד, לזוז לרוץ בעולם הזה עם חזה פתוח ראש מורם ונשימה בריאה.. המוזיקה שמעלה בי כ"כ הרבה אושר רק מעצם צליל אחר צליל. מסרים, סולואים טאבואים ומקצבים שהמוזיקה יודעת לספר ללא מילים.
והנה אני פה.. יושב בבית בחדרי כשבחוץ הגשם עוד משתולל. ואני כבר אחרי מקלחת. הנמר נח לאחר ציד מוצלח.
מחר יום חדש. 


מה דעתך על ריצת גשם אנגלי ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת shtatz ב 04/12/2017 23:14 ( הפרופיל שלי ) אחד המאמרים המתוקים שקראתיתגובה לתגובה

ידוע כריצה,אנגליה, ספורט, בריאות, שנות ה90,אנגליה,כושר,תזונה,מודעות,מיינדפולנס