הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
paprica_rest

פפריקה? לא תודה


פפריקה היא מסעדה ישראלית טיפוסית המגישה את האוכל המוכר והטעים שהישראלים כל כך רגילים אליו, בלי התחכמויות, בלי חידושים ולא גורמה .אוכל אמתי כמו שהוא. ובכל זאת, איפה הקטץ'? במחיר המנות, בשירות ובאווירת חדר האוכל של הקיבוץ. לא מתאים לכל אחד.

את מסעדת פפריקה השוכנת אי שם ברחוב השחם בפתח תקוה יצא לי לפקוד לא מעט פעמים לאורך השנים, לעיתים מתוך הלחץ החברתי להגרר לאכול ביחד עם החבר'ה ולעיתים מתוך הצעה אישית שלי בתקווה שאולי הפעם יהיה משהו שונה ואולי סוף סוף אהנה מהמקום?

פפריקה מתיימרת להיות המסעדה שתתאים לכולם, האמנם? המתכון הבטוח לפזר שפע מנות בתפריט אינה מספיק לטעמי. הביקור האחרון שלי בפפריקה היה אתמול ואני רוצה לקוות שזו באמת הייתה הפעם  האחרונה.

התירוץ להגיע למקום הפעם היה בעקבות דיל שהיה אמור להיות שווה במיוחד, אך האכזבה התגלתה שההנחה שהובטחה היא למעשה בקיצוץ המנה הראשונה ובתור מנת פתיחה לעסקית קבלנו סלט ירוק שלכאורה נראה כמו סלט, מוגש בקערה ומכיל בתוכו כמה סוגי עלים, רק עלים. עד היום לא ממש הבנתי איזו עז הבאתי איתי לשולחן שתאכל את כל העשב הזה, אני בת אדם ואני אוהבת לאכול אוכל עם שיניים וללעוס אותו, שיהיה לו טעם ולא של דשא. הרוטב באותו סלט, אם אפשר לקרוא לזה רוטב, היה קמצוץ של טיפת חומץ בלסמי עם מעט גרעינים לא ברורים. גם העלים שהתיישבו באותה קערה פצפונת היו מאכזבים למדי, עייפים ולא טריים, אפילו חלקם מצ'וקמקים ומגעילים. לא הסלט הירוק הטרי והרענן שהעז שבי צפתה לאכול.

לאחר שהוחלפה לנו מנת הפתיחה לסלט ירוק אחר, חשבנו שאולי הפעם לפחות יהיה טיפה יותר רוטב ושיבחרו את העלים קצת ויתר בקפידה אך שוב נחלנו וטעמנו חסה עייפה ובקשנו פשוט להחזיר את המנה, אכזבה.

שעת צהריים, המקום מפוצץ ויש תור ארוך של אנשים שממתינים להיכנס והתמזל מזלו (האמנם?) של מי שהזמין מקום מראש. למנה העיקרית שלנו חיכינו למעלה מ30 דקות ואת הזמן התחלנו לספור לאחר שהזמנו וכבר הוגשה לנו מנת הפתיחה העלובה (סלט ירוק עייף לעיזים, זוכרים?)

למרבה השמחה והרעב בעיניים חסלנו את מה שהוגש לנו, שיפודי הקבב היו מעולים לפחות, מתובלים היטב ובמידה המתאימה, הבשר היה עשוי במידה הנכונה ולא שרוף ולא נע, התוספות החמות היו עשירות ולא מתקמצנות, בהחלט משביע גם בלי אותו הסלט הירוק שהוגש לנו בתחילת הארוחה.

לקח זמן לקבל את החשבון וגם אז דחפו לנו את תשלום האבטחה כגזירה רעה. לא הבנתי את מהות ההגעה לאכול במסעדה, זו אמורה להיות חוויה חיובית שעבורה אני משלמת ממיטב כספי אז למה לפרק את החשבון לאלף גורמים? לא כולל שירות, ולזה כבר התרגלנו, מן הסתם לשלם על המנה שכללה המתנה מייגעת למנה העיקרית והגשה של מנה לא מעוטרת אך טעימה אז מה, גם על השומר בכניסה לשלם? ואולי תוסיפו גם את המזגן ואת מוזיקת האווירה במקום. טיפשי ומיותר שמציג את המקום כמי שאינו ידידותי כלפי עובדיו ומעביר את ההרגשה הלאה גם ללקוחותיו.

בלי להתבייש ביקשתי להוריד את האבטחה מהתשלום הסופי, אך כשהגיע הזמן לחתום על האשראי, האבטחה הופיעה שם כאילו לא ביקשתי דבר. כאן ההורמונים שלי כבר החלו לעבוד ונאלצתי לבקש להחזיר את החשבון, גם כאן לעובדי המקום כנראה היה קשה להתמודד עם המשימה שלי, ביטלו, גהצו שוב, חתמתי ובעצבים עזבתי את המקום וזאת לאחר שהעובדים ראו את חוסר שביעות הרצון ולא ניסו להציע שום פיצוי, כנראה שגם כבר אין להם מה להציע. את התשלום על השירות חסכתי מעצמי ולראשונה בחיי לא השארתי אפילו לא מטבע אחד. חוצפה ישראלית אמיתית ללא טיפת בושה, כישראלית גאה שאוהבת לאכול ולהתפנק בפפריקה זו הייתה נפילה רצינית ואין שום סיבה שאחזור לאכול שם שוב אי פעם. ממש לא חוויה של בילוי לצאת למסעדה אלא יותר בקטע הרע.



מה דעתך על פפריקה? לא תודה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כמסעדת פפריקה,ביקורות על מסעדת פפריקה,מסעדות בפתח תקוה