הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הגיע_הזמן_להשקיע__בערים_הלא_מטופחות_!

הגיע הזמן להשקיע בערים הלא מטופחות !


רשת סינמה סיטי תפתח 10 אולמות קולנוע בחדרה הרשת תקים בעיר את המתחם השלישי שלה בארץ. הקומפלקס ייבנה במתחם MIXX, ויכלול 10 אולמות קולנוע, אולם תיאטרון, אולמות כנסים ומתחמי מסעדות
רשת בתי הקולנוע "סינמה סיטי", שבבעלות האחים ליאון ומשה אדרי, תפתח מתחם בתי קולנוע במתחם MIXX בחדרה בבעלות חברת נצבא. 

בתום עבודת הכנה קפדנית ומשא ומתן ממושך שיזם ראש עיריית חדרה חיים אביטן מול בעלי ה"סינמה סיטי" והמתחם המסחרי MIXX, התקיימה בלשכת אביטן הפגישה המיוחלת שנתנה את האות ליציאת הפרויקט לדרך. מאז החל המגעים בנושא התקיימו דיונים רבים שבסיומם הגיעו בעלי רשת "סינמה סיטי" להסכמות עם חברת נצבא שבשליטת קובי מימון להקמת מתחם בתי קולנוע במרכז המסחרי הנמצא בבעלות החברה. מדובר במתחם בתי הקולנוע השלישי שתקים הרשת, אשר בבעלותה מתחמים בצומת גלילות ובראשון לציון.
בפגישה השבוע השתתפו ראש העיר אביטן, הבעלים של "סינמה סיטי" ליאון אדרי, מנכ"ל מתחם MIXX אמיר כהן, ונציגים נוספים של שתי החברות ושל העירייה.

מאז סגרה "לב" את בתי הקולנוע שפעלו בחדרה (בקניון) לא פעלו בתי קולנוע בעיר. מתחמי קולנוע נסגרו גם ביישובים הסמוכים, כך שנוצר מצב שתושבי האזור נאלצו להרחיק לחיפה או נתניה, ואף רחוק מכך, על מנת לצפות בסרט.

בישיבת העבודה שהתקיימה בלשכתו הסביר אביטן כי, "לא סתם נצבא ערכה בדיקת היתכנות כלכלית ומצאה שהמקום צפוי להצליח מאוד. בעיר נבנות היום אלפי יחידות דיור ולראשונה יש הגירה חיובית לחדרה. העיר חצתה את רף 90 אלף התושבים ולכן חשוב לקדם גם את נושא המסחר והתעסוקה".

מתחם סינמה סיטי חדרה ישתרע על 3,000 מ"ר מתוך 20 אלף מ"ר שכולל המרכז המסחרי. הוא יכלול 10 אולמות קולנוע, אולם תיאטרון ומופעים ל-550 צופים ואולמות כנסים. המתחם יכיל קומפלקס מסעדות, ביניהם סניף של הפאב האירי, מסעדה איטלקית ועוד.

לאון אדרי מבעלי הסינמה סיטי  אמר כי, "יהיו 10 בתי קולנוע אולם תיאטרון אולמות לילדים אולמות למשפחה ולהרצאות. אנחנו בונים את המתחמים הגדולים לערים הגדולות ואני חושב שלעיר כמו חדרה, ולתושביה, מגיע שיהיה להם מקום בילוי נהדר, עם בתי קפה, מסעדות בתי קולנוע טובים, אולמות VIP   וגם אולם תיאטרון".
ראש העירייה אביטן סיכם את הפגישה: "אין ספק שזה יעורר את העיר וייתן מענה לצורכי התרבות של מבוגרים וצעירים כאחד. המגעים בנושא נמשכו זמן רב ואני שמח שהפרויקט יוצא לדרך, כך שלתושבי העיר ולצעירי העיר יהיו  הרבה מקומות בילוי. הצלחת המשא ומתן לא הייתה דבר מובן מאליו. המתחם ייבנה בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, מה שמוכיח פעם נוספת שמשקיעים מאמינים בחדרה".

ראש העיר הוסיף כי המתחם, אשר יקדם את הבילוי, התרבות והעסקים בעיר, יספק בנוסף כ-500 מקומות תעסוקה.



מה דעתך על הגיע הזמן להשקיע בערים הלא מטופחות ! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה