הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
וואלה_שופס_תלונה

וואלה שופס אכזבה


אף אחד לא מושלם וכולם לפעמים טועים, שירות טוב נמדד באופן הטיפול באותה טעות – וואלה שופס אכזבתם!

איך מוצר "מהיום למחר" שהוזמן ביום ראשון מגיע ביום חמישי?

 
לוואלה שופס שלום,
אני הייתי לקוח שלכם ואפילו לקוח טוב כזה שמקבל את המיילים הפרסומיים שלכם כל יום בבוקר ואף שולח למכרי קישורים למוצרים שלכם שנראו לי אטרקטיביים המלצתי עליכם כשהיתה לי הזדמנות ובעצמי רכשתי מכם בסכומים לא מבוטלים.
 
הזמנתי מכונת קפה נספרסו איכותית עם מקציף ב 950ש"ח כמתנת יום-הולדת לאשתי,
המוצר אמור היה להגיע מהיום למחר וכפי שכבר הורגלתי מכם כך היה.
 
בבוקר יום שני – השליח הגיע למקום עבודתי עם קופסה ובתוכה מכונת הקפה של נספרסו,
חתמתי לשליח ופתחתי את הקופסה כדי להתרשם, המכונה נראת נהדר
אבל איזה פלא אין מקציף, מה עושים?
 
טילפנתי לשליח לשאול אם שכח לספק לי עוד קופסה הוא ענה: 
"אחי... אני רק השליח תתקשר למי שקנית ממנו"
אם הייתי יודע בדיאבד עד כמה וואלה שופס יסבכו אותי בגלל המקציף הייתי נכנס לחנות ופשוט קונה את המכונה על אף המחיר היקר אחרי הכל העצבים שביזבזתי בשיחותי עם שירות הלקוחות של וואלה שופס שווים יותר.
 
ניסיתי לחפש ולהגיע ל הנהלת וואלה שופס
או לפניות הציבור וואלה שופס מה שמצאתי הוא:
וואלה שופס טלפון שירות לקוחות: 09-9608020
פעיל בימים א-ה: 09:00 עד 19:00
בימי שישי וערבי חג ב: 09:00 עד 13:00
 
ניתן לפתוח פנייה דרך האתר – האישור לפנייה נשלח מהאימייל wallashops@wallashops.co.il
 
שיחה ראשונה עם שירות הלקוחות של וואלה שופס: הסברתי את הבעיה ואת הדחיפות (מתנת יום-הולדת) ואף הצעתי פתרון שאסע לבוטיק נספרסו קרוב ואקנה את המקציף בכספי ואתקזז אח"כ עם וואלה שופס – הנציגה אמרה שזה רעיון טוב ותעביר אותו הלאה ונמצא פתרון... האמנתי לה וזו הטעות הראשונה שלי.
 
שיחה שנייה ושלישית עם שירות הלקוחות של וואלה שופס באותו היום אחה"צ, הובהר לי שלא אוכל להשלים את המקציף החסר בעצמי ואאלץ לחכות למשלוח חדש שדאגו לפתוח עבורי, הסברתי שמחר היומהולדת ואני מבקש שהמשלוח יגיע בבוקר, הנציגה אף הוסיפה שאקבל פיצוי הולם על הטעות והרגיע אותי כשאמרה שהמשלוח יגיע מחר בטוח.

 יום שלישי – יומהולדת לאשתי, הראתי לה את הקופסה היפה. באמת הקופסה של נספרסו יפה והמכונה נראת טוב אבל אי אפשר לפתוח מותר רק להסתכל, הנציגה אמרה שיחליפו את המכשיר במכשיר חדש עם מקציף היום אז את הקפה של הבוקר תקבלי בצהריים, לא נעים אבל גם לא נורא.
 
שיחה רביעית עם שירות הלקוחות של וואלה שופס ביום שלישי לקראת הצהריים: איפה השליח? "אני בודקת וכבר חוזרת אליך"... אוקיי אחכה...
 
יום שלישי צהריים - שיחה חמישית עם שירות הלקוחות אחרי שלא חזרו אלי: "מצטער אדוני אי אפשר להוציא לך עכשיו משלוח" הייתי בהלם מכך שהנציגים הקודמים פשוט שיקרו לי ושוב הסברתי את המצב ואף הצעתי שוב לנסוע בזמני ובכספי לחנות נספרסו קרובה לקנות את המקציף הנציג לא אישר וביקשתי לדבר עם הממונה, מתברר שהמדיניות של חברת וואלה שופס היא שאחראית שירות הלקוחות חוזרת בזמנה הפנוי ללקוחות (תוך 24 שעות), ניסיתי לדבר להגיון של הנציג ולהסביר לו שאין לי 24 שעות לחכות כי היום-הולדת חל היום, כל זה ללא הצלחה ולאחר כמעת שעה של שיחה סגרנו והרגשתי מרומה מאוכזב וגם מאכזב על אף התכנון אין לי מתנה לאשתי.
 
שיחה שישית: שלישי בערב – מנהלת שירות הלקוחות של וואלה שופס בת-אל התקשרה ואמרה שהם דנו במקרה שלי בדרגים הגבוהים של חברת וואלה שופס והבטיחה לי שזה מקרה חד פעמי שלא יחזור על עצמו, היא הופתעה לשמוע על כך שנציגיה לא חזרו אלי לאחר שהבטיחו ולא מסרו לה שאני מעוניין לדבר עם מנהלת, "העניין יבדק" אמרה ואף הוסיפה שהיא באופן אישי תדאג למשלוח שיגיע מחר ותתקשר לבדוק אם המשלוח הגיע.
 
יום רביעי – המשלוח הגיע אך השליח דורש את המכונה הקודמת, הסברתי שאני לא מתכוון להסחב לעבודה עם 6 קילו של מכונת קפה סתם כך והצעתי לו שאפתח את החבילה ושיקח את המכונה החדשה הרי זו אתה מכונה – אותו יצרן ואותו דגם שניהם בניילונים "לא ניתן..." צריך אישור מוואלה שופס, נשמתי עמוק והתקשרי
 
שיחה שביעית: הסברתי לשירות הלקוחות של וואלה שופס שהשליח לידי עם מכונה קפה ומקציף והוא צריך לקחת בחזרה מכונת קפה זהה לחלוטין לזו שהביא, אני צריך רק את המקציף הקטן אז בבקשה תאשרו לו לקחת את מכונת הקפה שהביא ולהשאיר את המקציף , הנציג אמר שמיד בודק עם החברה וחוזר אלי תוך כמה דקות.
 
שיחה שמינית: לאחר כשעה התקשתי שוב לוואלה שופס: "מה קורה... אמרת כמה דקות ואני מחכה שעה" הנציג התנצל ואמר שהספק לא עונה לו ולכן לא ניתן לאשר את ההחלפה – שוב ניסיתי להסביר שזה אותו מכשיר ב-ד-י-ו-ק ובגלל סיבה לא ברורה וטעות מצדכם במקום לשלוח מקציף קטן שלחו לי גם מקציף וגם מכונת קפה חדשה, אני לא רוצה את המכונה החדשה אני רוצה רק את המקציף, מלומד אכזבות משירות הלקוחות של וואלה שופס הבנתי שאין עם מי לדבר... ניסינו לדבר עם אחראית השליחים לבקש ממנה שהשליח יגיע לביתי (2.5 קילומטר ממיקומי) – ללא הצלחה גם להם יש נהלים וזה לא האיזור של השליח.
 
יום חמישי – השליח הגיע לביתי – החליף את הקופסה שאצלי בקופסה זהה אחרת עם מקציף.
המוצר סופסוף הגיע בשלמותו – הלקוח ממש לא מרוצה.
 
קיוותי שמנהלת שירות הלקוחות של וואלה שופס בת-אל תחזור אלי כפי שהבטיחה כדי שאוכל לקבל תשובות ואף פתחתי 2 פניות באתר וואלה שופס שמתיימר במתן תשובה תוך 24 שעות וביקשתי שיחזרו אלי. אף אחד לא התקשר אפילו לא מייל תגובה.
 
שתדעו ששירות טוב נמדד באופן ההתמודדות עם הלא ידוע והבעיות הלא מתוכננות וכאן נכשלתם בגדול, מבחינתכם הלקוח קיבל את המוצר שלו מבחינתי זה המוצר האחרון שקיבלתי מכם.



מה דעתך על וואלה שופס אכזבה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת שלמה לוי ב 27/08/2018 10:40 ( קישור לאתר שלי ) לא אין ממש אכזבה.אבל 3 פעמים התלוננתי על אי החזרת 231 ש"ח על מצלמת דרך לספק. אתם בו בזמן גם מזכים את כרטיב האשראי בשתי תשלומים וגם מחייבים בשתי תשלומים. אני מרגיש שאני פונה אל קיר אטום. וזה לא מתאים לכם.קניתי דרככם הרבה פריטים. ממש לא הוגן שלא עונים לי לפחות לנייד 0548007471 שלמה לוי.תגובה לתגובהמאת אריק ב 05/07/2018 07:30עובר סיוט איתם ציון נכשל מהדהד של שירות לקוחות שומר נפשו ירחקתגובה לתגובהמאת צביקה ב 03/06/2018 08:40 ( קישור לאתר שלי ) אכזבה אחת גדולה. יחס מזלזל ללא מענה. לא מגיע להם לשרוד. מרד צרכני.תגובה לתגובהמאת דלית ב 23/02/2018 20:20שרות לקוחות גרוע!! מאכזבים בטרוף!תגובה לתגובהמאת נדב ב 13/12/2017 14:18אתר ברמה ירודה מאוד של שירות. כל מה שנכתב נכון...להתרחק כמו מאש לא חוזרים לשום תלונה, אין מענה כלל בשירות הלקוחות וניכר כי המאמנים את נציגים פשוט לשקר.תגובה לתגובהמאת נדב ב 13/12/2017 14:18אתר ברמה ירודה מאוד של שירות. כל מה שנכתב נכון...להתרחק כמו מאש לא חוזרים לשום תלונה, אין מענה כלל בשירות הלקוחות וניכר כי המאמנים את נציגים פשוט לשקר.תגובה לתגובהמאת טל ב 03/12/2017 21:23חווה תהליך דומה, הבטיחו לספק סלולר וציוד נלווה תוך 4 ימים - עברו שמונה ימים ואין כל סימן חיים מצידם. פניה לשרות לקוחות (לאחר 30 דקות המתנה בכל פעם נענית במצטערים, בודקים, לא יודעים, נחזור אליך אך איש לא חוזר. פניות דרך האתר האינטרנטי לא נענות למרות הבטחה לענות תוך 24 שעות - עברו כבר 4 ימים ו 4 פניות - כולן ללא מענה. פעם אחרונה שאני קונה בוואלה שופס. תגובה לתגובהמאת נועם ב 14/02/2017 15:22אני מאוכזב מאוד מוואלה שופס,קניתי מהם סלון,והסלון הגיע ללא כרית למשענת יד,התקשרתי להודיע על כך ,ולמחרת הביאו לי כרית מסוג אחר,שלא תואמת לכרית השנייה,התקשרתי להודיע על כך,ואז אמרו לי שאני יצלם את הכרית הנכונה וישלח להם את התמונה;והם ישלחו לי את הכרית הנכונה,צילמתי את הכרית הנכונה ושלחתי להם את הצילום,ובערך אחרי חודש שלחו לי שוב כרית לא נכונה ,ולקחו בחזרה את הכרית הלא נכונה הקודמת.עכשיו אני כבר שוקל להשאיר את הכרית הלא נכונה ופשוט לא לא להתעסק איתם יותר.גם המובילים התנהגו בצורה אגרסיבית ,ובצעקות .תגובה לתגובהמאת גיל אלון ב 30/10/2016 19:23חבורה של נוכלים. רכשתי במבצע טיטולים של פמפרס והבטיחו אריזת מתנה עם טיטולים באותה המידה. פירסמו זאת במלל וגם בתמונות. לבסוף הגיעו טיטולים במידה אחת ואריזת הבונוס במידה אחרת. למרות כל השיחות עם השירות התייחסו בזילזול ולא עניין אותם דבר... פשוט חוצפנים. אני כבר לא אהיה לקוחתגובה לתגובהמאת אורן ב 08/09/2016 11:31מדהים!! לי קרה בדיוק אותו דבר לפני כשבוע, ביום שלישי (30.8.2016). הזמנתי מכונת אספרסו ליום הולדתה של אשתי, נציג המכירות בטלפון הבטיח שעד יום חמישי. המכונה אכן הגיעה. כאשר נתתי את המתנה לאשתי והתחלנו לפתוח אותה, ראינו שמיכל המים שלה שבור. פניתי לשירות לקוחות והם ביקשו לשלוח תמונה. שלחתי וחיכיתי... לא חזרו אלי, אז פניתי אליהם ביום שני, כמעט שבוע מההזמנה. הם אמרו שהם מטפלים בזה ומחכים לתשובה מהספק. חלף הזמן, היו עוד שיחות ופניות דרך האתר, עד שהתייאשתי וביטלתי את ההזמנה. הזמנתי את אותו מוצר ממקום אחר, במחיר זול יותר ועם שרות הרבה יותר טוב. לא ממליץ כלל על וואלה שופס, ולו רק בגלל השירות הגרוע במקרה של תקלה.תגובה לתגובהמאת תמר בר ב 28/03/2016 11:58אכזבה קשה מאד רכשתי מראת תכשיטים עברו 3 שבועות וטרם הגיע המוצר הנציגים כולל המנהל נוי פשוט משקרים במצח נחושה, מבטיחים ולא מקיימים בושה וחרפה, עד מתי יוליכו שולל אותי?תגובה לתגובהמאת איפרגן טרז ב 06/01/2016 10:19בוקר טוב שמי איפרגן טרז מס' נייד שלי 054-5379922 הבן שלי שמו איפרגן חן מס' לקוח 378160 מס' אסמכתא 4301134 אני ממש מאוכזבת הבן שלי רכש מגהץ קיטור והוא לקוח שלכם קונה הכל מאתר שלכם איך שקיבלתי את המגהץ ניסינו לגהץ הוא לא מוציא קיטור זה מזכיר לי מגהץ כמו לפני עשרים שנה ללא קיטור פניתי לשירות לקוחות אומרים לי תתקשרי לשירות שלך קרוב לבית בעפולה אני מתקשרת לוואלה שופ לשירות לקוחות אומרים מצטערים את צריכה לפנות לשירות תיקונים בסניף הקרוב שלכם אני רכשתי מוצר חדש לא יד 2 שאקח לתיקון ביקשתי שיבוא שליח שלכם עם מגהץ ויחליף את זה הנציגה שלכם אומרת לי מצטערים אנחנו לא מחליפים כל יום אני משאירה הודעה ומס' נייד שיחזירו אלי אף פעם לא חזרו אלי בבקשה אנא טפלו בבעיה דחוף מאוד ממתינה לתשובה תגובה לתגובהמאת זכריני לימור ב 03/12/2015 19:06 ( קישור לאתר שלי ) קניתי מזרון כפול. במסגרת בלייק פרי ידי. הובטח לי בעת הקניה קבלת 2 כריות שהיו גם הון במסגרת הדיל. לא התקבלו. לא ניתן להגיע בשום צורה לשרות לקוחות. אכזבה ענקית!! פעם שניה שקורה לי בעת בעיה כלשהי. תגובה לתגובהמאת אורהטל משולם ב 11/10/2015 10:26שבוע לפני ראש השנה הזמנתי 2 כסאות בר מרופדים לפי תמונה שראיתי בקטלוג שלהם באינטרנט. למרות ההבטחה שיגיע עד החג, המשלוח הגיע לאחר החג. כשפתחתי את החבילה התברר ששלחו דגם לא נכון. כתבתי להם באתר ונציג התקשר יום למחרת והבטיח לשלוח את הכסאות הנכונים. השליח הגיע עם חבילה ולקח את החבילה הקודמת. כשפתחתי את אחת החבילות והרכבתי את הכיסא, התברר שהכיסא אמנם מרופד אך גובהו לא כשל כיסא בר, אלא גובה רגיל ביותר. שוב פניתי באתר והפעם לקח להם 10 ימים!!! עד שנציגה התקשרה ואמרה שזה מה שהזמנתי ואין משהו אחר. אמרתי לה שכיסא בר אמור להיות גבוה ב 20 סמ יותר מהכיסא שהם סיפקו לי. היא השיבה שזה מה שיש. ביקשתי להזדכות על ההזמנה ואז נאמר לי על ידי אותה נציגה שהיא תפנה לספק ואני אחזיר לו את הכיסאות תמורת תשלום המשלוח. השיחה היתה ב-1.10 ומאז אני מחכה לטלפון מהספק. הכיסאות עדיין בביתי. ואין לי מה לעשות איתם. הם לא עונים בטלפון.
חבל מאוד שזה השירות. וואלה שופס אתם תפסידו ככה את התחתונים. טיב השירות עובר מפה לאוזן. הפסד לחברה הוא רק עניין של זמן.
תגובה לתגובהמאת אורהטל ב 11/10/2015 10:09לפני שנה השירות היה מעולה. השנה השירות גרוע. במספר הנל אין עם מי לדבר. כל הזמן תקוע על כך שזמני ההמתנה ארוכים. הם אינם עונים.
אל תקנו מהם!!!
תגובה לתגובהמאת אלכס ב 07/04/2015 11:47שיווק מוצרים מיבואן לא אמין כגון חיין אשר לא מחזיק חלקי חילף למוצר בן שנה וחודשים זה לא סביר לתסומת ליבכם תגובה לתגובהמאת גבי ב 29/12/2014 14:40חבל מאוד שבגלל כמה עובדים עלובים העסק יקרוסתגובה לתגובהמאת Elro'eeeeee ב 03/12/2014 20:05 ( הפרופיל שלי ) חשבתי על לקנות מהם. כנראה שלא. תגובה לתגובהמאת ציפי בן עמי ב 26/10/2014 23:14שערורייה לא רק אכזבה. רכשתי מחשב ב11.09.14 ועד היום 26.10.14לא קיבלתי את המחשב. ביטלתי העסקה אבל כבר נגבה כסף שמוחזק אצל וואלה שופס מבלי לקבל תמורה ואין עם מי לדבר. כל פניותיי מסתכמות בהשארת הודעה במוקד הודעות.תגובה לתגובהמאת חיה בן טוב ב 19/10/2014 18:01 ( קישור לאתר שלי ) אני רכשתי מוצרים רבים אך לדאבוני האכזבה הייתה רבה לא הצלחתי ליצור קשר עם שרות לקוחות אין למי לפנות כל הזמן משיבון אשר לא עומד בהבטחות החברה אין תיקשורת אמינה ומעל לכל אין כתובת ובטח לא למיכתבים שלחתי 2 מיילים דרך הדואר האלקטרוני ועד היום זה מעל שבוע ולא קיבלתי מענה וחבל שזה כך ולא השארתם לי ברירה אלה ליפנות ישירות לתלונות הציבור ואולי הם יעזרו לי ןלכם אני אומר הפסדתם ובגדול מיסתבר שאני לא היחיד שמיתלונן ועוד הרבה כמוני יתלוננו על השרות על השקרים על אי האמינו ועל טיב המוצרים ועוד הרשימה ארוכהתגובה לתגובהמאת יהודית ב 06/10/2014 09:15אני כל כך מזדהה עם הלקוח. אני הזמנתי מקרר ב-4.9.14, המקרר היה אמור להגיע לאחר 4 ימי עסקים. מאז חלפו 28 יום והמקרר טרם הגיע אלי, כל פניותיי בטלפון ובמיילים לא נענים. אני כל בוקר יושבת על קו הטלפון למעלה משעה ולאחר שעונים אומרים שיבררו ויחזרו אלי. לא דובים ולא יער, אני מיואשת, ואין אפילו אם מי לדבר על מנת לבטל את העיסקה עימם. לא ניתן להגיע למשהוא מההנהלה. השרות גרוע ומזלזל, פשוט אין מילים.תגובה לתגובהמאת נינט וקנין ב 29/05/2014 12:57אני כלקוחה ותיקה שלכם כבר לא ,בתאריך 6-4-14 רכשתי מדיה אלחוטית של דונגל בקשתי להחזירו תוך המועד הקבוע בחוק בשל אי התאמה ,פניתי אלכם דרך המשוב ,התקשרתי טלפונית למעט בקשה ששאלו אותי מה מספר העסיקה ,עד היום לא קבלתי שום מענה מצידם, אגב את המוצר קבלתי בלי חשבונית וקבלה .וואלה שופס.תגובה לתגובהבתגובה לנינט וקנין מאת בן טוב חיה ב 19/10/2014 18:05 ( קישור לאתר שלי ) מעניין מאוד אותה בעיה הייתה לי ועד היום לא קיבלתי מענה חושבני שהם הולכים לסגור כי את הקופה שלהם הם עשו גם אני לא קיבלתי חשבונית או מינימום תעודת אחריות ויתרה מזאת קיבלתי את הדונגל באריזה שניראה שניפתחה בעבר משהוא מסריח כאןמאת רינה ב 21/02/2013 16:52נכון מאוד
אכזבה וזלזול "מחלקת שרות לקוחות" מנהל השרות גיל חסר סבלנות ותובנה.
ונציגים שלא מסוגלים לענות על אף שאלה
אני קניתי מהם את המוצר הם שולחים אותי ליבואן וליבואן אין מושג מה אני רוצה
לאחר עשרות פניות חזר אליי גיל מנהל השרות שאוי לנו לקבל מאנשים כאלה שרות, בקיצור אסור לקנות מהם!!!
תגובה לתגובהמאת נביא ב 26/01/2013 12:31צודק הם באמת התדרדרו לאחרונה, המאמר במקום.תגובה לתגובהמאת אבי אסייג ב 08/01/2013 11:18אכזבה ואני לא מבין אך זה שאין אם מי לדבר אתה ניתקל כול הזמן עם השירות לקוחות שלא נותן לך מענה ורק משקר שיעביר את הפרטים שלך אף אחד לא חוזר ומטפל לי בבעיה לגבי מוצר שרכשתי שלא היה תקין קניתי מצלמת וידאו דיגיטלית לצורך העניין שירות מזעזע גם בחוסר סבלנות בזמן המכירה תגובה לתגובה

ידוע כוואלה שופס, קניות באינטרנט, נספרסו C-50, שירות לקוחות וואלה שופס, טלפון וואלה שופס, אכזבה מקנייה באינטרנט, הנהלה וואלה שופס, הנהלה וואלה שופס, פניות הציבור וואלה שופס, מקציף קפה נספרסו