כתיבה זהירה היא כתיבה מתה.
צ'ארלס בוקובסקי
שלום אורח
התחבר
/
הרשם
לוח הבקרה
הודעות
יצירת מאמר
משפחה
לייפסטייל
רוחניות
דעות
ידע
תרבות
אוכל
בריאות
ספורט
דיגיטלי
טבע
כסף
הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם?
ההרשמה
בחינם!
וואלה שופס אכזבה
אף אחד לא מושלם וכולם לפעמים טועים, שירות טוב נמדד באופן הטיפול באותה טעות – וואלה שופס אכזבתם!
איך מוצר "מהיום למחר" שהוזמן ביום ראשון מגיע ביום חמישי?
לוואלה שופס שלום,
אני הייתי לקוח שלכם ואפילו לקוח טוב כזה שמקבל את המיילים הפרסומיים שלכם כל יום בבוקר ואף שולח למכרי קישורים למוצרים שלכם שנראו לי אטרקטיביים המלצתי עליכם כשהיתה לי הזדמנות ובעצמי רכשתי מכם בסכומים לא מבוטלים.
הזמנתי מכונת קפה נספרסו איכותית עם מקציף ב 950ש"ח כמתנת יום-הולדת לאשתי,
המוצר אמור היה להגיע מהיום למחר וכפי שכבר הורגלתי מכם כך היה.
בבוקר יום שני – השליח הגיע למקום עבודתי עם קופסה ובתוכה מכונת הקפה של נספרסו,
חתמתי לשליח ופתחתי את הקופסה כדי להתרשם, המכונה נראת נהדר
אבל איזה פלא
אין מקציף
, מה עושים?
טילפנתי לשליח לשאול אם שכח לספק לי עוד קופסה הוא ענה:
"אחי... אני רק השליח תתקשר למי שקנית ממנו"
אם הייתי יודע בדיאבד עד כמה וואלה שופס יסבכו אותי בגלל המקציף הייתי נכנס לחנות ופשוט קונה את המכונה על אף המחיר היקר אחרי הכל העצבים שביזבזתי בשיחותי עם שירות הלקוחות של וואלה שופס שווים יותר.
ניסיתי לחפש ולהגיע ל הנהלת וואלה שופס
או לפניות הציבור וואלה שופס מה שמצאתי הוא:
וואלה שופס טלפון שירות לקוחות: 09-9608020
פעיל בימים א-ה: 09:00 עד 19:00
בימי שישי וערבי חג ב: 09:00 עד 13:00
ניתן לפתוח פנייה דרך האתר – האישור לפנייה נשלח מהאימייל
wallashops@wallashops.co.il
שיחה ראשונה
עם שירות הלקוחות של וואלה שופס: הסברתי את הבעיה ואת הדחיפות (מתנת יום-הולדת) ואף הצעתי פתרון שאסע לבוטיק נספרסו קרוב ואקנה את המקציף בכספי ואתקזז אח"כ עם וואלה שופס – הנציגה אמרה שזה רעיון טוב ותעביר אותו הלאה ונמצא פתרון... האמנתי לה וזו הטעות הראשונה שלי.
שיחה שנייה ושלישית
עם שירות הלקוחות של וואלה שופס באותו היום אחה"צ, הובהר לי שלא אוכל להשלים את המקציף החסר בעצמי ואאלץ לחכות למשלוח חדש שדאגו לפתוח עבורי, הסברתי שמחר היומהולדת ואני מבקש שהמשלוח יגיע בבוקר, הנציגה אף הוסיפה שאקבל פיצוי הולם על הטעות והרגיע אותי כשאמרה שהמשלוח יגיע מחר בטוח.
יום שלישי – יומהולדת לאשתי, הראתי לה את הקופסה היפה. באמת הקופסה של נספרסו יפה והמכונה נראת טוב אבל אי אפשר לפתוח מותר רק להסתכל, הנציגה אמרה שיחליפו את המכשיר במכשיר חדש עם מקציף היום אז את הקפה של הבוקר תקבלי בצהריים, לא נעים אבל גם לא נורא.
שיחה רביעית
עם שירות הלקוחות של וואלה שופס ביום שלישי לקראת הצהריים: איפה השליח? "אני בודקת וכבר חוזרת אליך"... אוקיי אחכה...
יום שלישי צהריים -
שיחה חמישית
עם שירות הלקוחות אחרי שלא חזרו אלי: "מצטער אדוני אי אפשר להוציא לך עכשיו משלוח" הייתי בהלם מכך שהנציגים הקודמים פשוט שיקרו לי ושוב הסברתי את המצב ואף הצעתי שוב לנסוע בזמני ובכספי לחנות נספרסו קרובה לקנות את המקציף הנציג לא אישר וביקשתי לדבר עם הממונה, מתברר שהמדיניות של חברת וואלה שופס היא שאחראית שירות הלקוחות חוזרת בזמנה הפנוי ללקוחות (תוך 24 שעות), ניסיתי לדבר להגיון של הנציג ולהסביר לו שאין לי 24 שעות לחכות כי היום-הולדת חל היום, כל זה ללא הצלחה ולאחר כמעת שעה של שיחה סגרנו והרגשתי מרומה מאוכזב וגם מאכזב על אף התכנון אין לי מתנה לאשתי.
שיחה שישית
: שלישי בערב – מנהלת שירות הלקוחות של וואלה שופס בת-אל התקשרה ואמרה שהם דנו במקרה שלי בדרגים הגבוהים של חברת וואלה שופס והבטיחה לי שזה מקרה חד פעמי שלא יחזור על עצמו, היא הופתעה לשמוע על כך שנציגיה לא חזרו אלי לאחר שהבטיחו ולא מסרו לה שאני מעוניין לדבר עם מנהלת, "העניין יבדק" אמרה ואף הוסיפה שהיא באופן אישי תדאג למשלוח שיגיע מחר ותתקשר לבדוק אם המשלוח הגיע.
יום רביעי – המשלוח הגיע אך השליח דורש את המכונה הקודמת, הסברתי שאני לא מתכוון להסחב לעבודה עם 6 קילו של מכונת קפה סתם כך והצעתי לו שאפתח את החבילה ושיקח את המכונה החדשה הרי זו אתה מכונה – אותו יצרן ואותו דגם שניהם בניילונים "לא ניתן..." צריך אישור מוואלה שופס, נשמתי עמוק והתקשרי
שיחה שביעית
: הסברתי לשירות הלקוחות של וואלה שופס שהשליח לידי עם מכונה קפה ומקציף והוא צריך לקחת בחזרה
מכונת קפה זהה לחלוטין לזו שהביא, אני צריך רק את המקציף הקטן אז בבקשה תאשרו לו לקחת את מכונת הקפה שהביא ולהשאיר את המקציף , הנציג אמר שמיד בודק עם החברה וחוזר אלי תוך כמה דקות.
שיחה שמינית
: לאחר כשעה התקשתי שוב לוואלה שופס: "מה קורה... אמרת כמה דקות ואני מחכה שעה" הנציג התנצל ואמר שהספק לא עונה לו ולכן לא ניתן לאשר את ההחלפה – שוב ניסיתי להסביר שזה אותו מכשיר ב-ד-י-ו-ק ובגלל סיבה לא ברורה וטעות מצדכם במקום לשלוח מקציף קטן שלחו לי גם מקציף וגם מכונת קפה חדשה,
אני לא רוצה את המכונה החדשה אני רוצה רק את המקציף
, מלומד אכזבות משירות הלקוחות של וואלה שופס הבנתי שאין עם מי לדבר... ניסינו לדבר עם אחראית השליחים לבקש ממנה שהשליח יגיע לביתי (2.5 קילומטר ממיקומי) – ללא הצלחה גם להם יש נהלים וזה לא האיזור של השליח.
יום חמישי – השליח הגיע לביתי – החליף את הקופסה שאצלי בקופסה זהה אחרת עם מקציף.
המוצר סופסוף הגיע בשלמותו – הלקוח ממש לא מרוצה.
קיוותי שמנהלת שירות הלקוחות של וואלה שופס בת-אל תחזור אלי
כפי שהבטיחה
כדי שאוכל לקבל תשובות ואף פתחתי 2 פניות באתר וואלה שופס שמתיימר במתן תשובה תוך 24 שעות וביקשתי שיחזרו אלי. אף אחד לא התקשר אפילו לא מייל תגובה.
שתדעו ששירות טוב נמדד באופן ההתמודדות עם הלא ידוע והבעיות הלא מתוכננות וכאן נכשלתם בגדול, מבחינתכם הלקוח קיבל את המוצר שלו מבחינתי זה המוצר האחרון שקיבלתי מכם.
מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
• גרופון תלונה
הנוסחה פשוטה, בית העסק רוצה למכור ולכן מציע הנחה...
0
13/11/2013 | miketi
• תלונת לקוח הזדמנות למינוף עיסקי
בסוף סדרת המאמרים אנו נבין את השימוש בתלונה של לקוח...
0
01/08/2013 | ypm770
מה דעתך על וואלה שופס אכזבה ?
תגובתך:
כתובת אתר:
//:HTTP
שם:
אימייל :
קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת
איל
ב 02/01/2023 10:37
הורידו גם את החווץ דעת מגוגל מעניין למה פעם אחרונה שאני מזמין אצלם מזגן הוזמן נשכח לא שוייך נכשל והוכשל אבל החיוב בוצע,זה מה שקורה שיש לך מנהיגים חלשים והחברות שולטות באנשים
תגובה לתגובה
מאת
שבח
ב 08/04/2022 09:24
שפוט בושה - להתרחק כמו מאש. ראשית המכירות לא חוזרים אליך. אני מתבייש לומר שניסיתי לבע קנייה במשך שבועיים ( ממש כמו אידיוט ) ואפילו לרכוש מהם לא ניתן אלא אם אתה עושה הכל ווירטואלי ובלי לשאול שום שאלה. לדעתי פשוט צריך להכריז על אתרים כאלה מחוץ לחוק.
תגובה לתגובה
מאת
אבי
ב 06/02/2022 12:10
קניתי מוצר. התברר כגדול מדי. ביקשתי להחליף למוצר דומה, קטן יותר מאותה חברה. לכאורה אין פשוט מזה. נקזז מחירים, נוסיף שירות הספקה. השליח יביא את החדש, יקח את הישן, והחברה תוכל להתגאות בלקוח מרוצה. לא בוואלה שופ! תחזיר. תשלם עבור החזרה. נחזיר לך התשלום. תעשה הזמנה חדשה (אם בינתיים לא מצאת זול יותר וטוב יותר),נחייב במחיר החדש. שלם על משלוח. תמתין ותקבל.. כך חוברות פושטות רגל אבל אצלי ו אין שום קשר בין היעילות והרווח לבין משכורת המנהלים. יאללה וואלה. 2022!
תגובה לתגובה
מאת
רזיאל עמוסי
ב 26/12/2021 14:03
כל מילה בסלע. חברה חסרת מודעות שירות. התנהלות חובבנית. פקידות שירות לקוחות חסרות נכונות לסייע וזלזול מוחלט בחובות החברה לספק את המוצר המוזמן אשר סופק במידות בניגוד להזמנה .
תגובה לתגובה
מאת
איציק
ב 12/08/2021 11:57
הי, גם אני מאוכזב .. סיוט שאין מענה אצלם .מוכן להצטרף לכל חרם עליהם . פשוט גרוע !!! הזמנתי מוצר באפריל 2021 ולא מצליח לדבר איתם על תקלה במוצר. איציק
תגובה לתגובה
מאת
אור
ב 06/02/2021 15:13
מאוכזבת הזמנתי ארונות כבר עברו חודשיים ועדיין לא קיבלתי ובשירות לקוחות לא עונים למי פונים בעניין
תגובה לתגובה
מאת
מתי
ב 11/08/2020 17:32
יש להם חרה של שרות לקוחות
תגובה לתגובה
מאת
sam
ב 16/06/2020 18:13
אעשה לחברה שיימינג בכל מקום שאפשר !! בושה לחברה שאחרי 3 שבועות מתקשרים אליי ומודיעים לי שהמוצר שהזמנתי לא במלאי !!אולי אני רוצה מוצר אחר !! ביקשתי החזר כספי ועד היום חודש וחצי מחכה לו!!! וכרגיל אין עם מי לדבר ! תיכתוב מייל ולא תענה... לא לקנות מחברה כזאת
תגובה לתגובה
מאת
מרי
ב 06/06/2020 18:10
אני לקוחה של וואלה שוופס שנים רבות הייתי מרוצה מאוד. לפני חודשיים הזמנתי מנורות סולולריות לגינה מתוך 9 שהזמנתי הגיע רק 3 פניתי מספר פעמיים לוואלה, אמרו לי שזה בטיפול. נכון לכתיבת שורות אלה עדיין לא חזרו אלי. ולא הוחזר במלואם המוצרים שהזמנת
תגובה לתגובה
מאת
מוניק
ב 20/05/2020 10:49
גם אני מצטרפת לאכזבה מוואלה שופ. מבחינתי הם כבר לא קיימים ולא אזמין יותר מהם. וגם אמליץ לכל מכריי שלא להזמין דרך וואלה שופ.
תגובה לתגובה
מאת
ענת
ב 03/05/2020 13:55
כל מילה בסלע! חברה קיקיונית , עם שירות לקוחות הזיה ואמינות באדמה
תגובה לתגובה
מאת
מזל
ב 29/04/2020 08:52
שירות גרוע ביותר
תגובה לתגובה
מאת
ישראל
ב 19/01/2020 16:30
אכזבה שלא לאמר רמאות
תגובה לתגובה
מאת
ירון
ב 26/12/2018 19:38
תקפידו להקליט שיחות! נציגים משקרים על ימין ועל שמאל, מפזרים הבטחות לכל עבר, ואפילו לא מתעדים שהתקיימה שיחה עם לקוח. כל שיחה - תבררו עם מי אתם מדברים, ותרשמו לעצמכם באיזה יום ושעה התקיימה. זה טיפ שרלוונטי רק למי שכבר קנה מוואלה שופס. אם עדיין לא קניתם - הטיפ הוא לא לקנות.
תגובה לתגובה
מאת
אייל
ב 24/12/2018 20:08
פעם אחרונה שאני רוכש מוצר בוואלה שופס, רכשתי מחשב שהיה אמור להגיע לאחר 14 (!!! ) ימי עסקים (אפשר לחשוב שהרכיבו דרימליינר)...המחשב הגיע היום, באיחור של שבוע. תקול. לך תסביר לילד ששמחכה כמעט חודש למחשב, שהמחשב שהגיע מקולקל. חייב לציין שאני לקוח ותיק של ואללהשופס, ובעבר האתר היה ידוע כאתר אמין עם שירות לקוחות מצוין. זה לא המצב. ואללה וואלהשופס, איבדתם לקוח
תגובה לתגובה
מאת
דגנית
ב 23/12/2018 19:45
למען הזמן שלכם ובריאות הנפש שלכם - להתרחק, נקודה.
תגובה לתגובה
מאת
הדר
ב 16/12/2018 16:31
וואלה שופס - השם מאד מתעתע. נשמע כמו חברה עם גב, מכובדת, אבל השירות גרוע והמוצרים פגומים (הזמנתי שני מוצרי חשמל - אחד הגיע באיחור מוטרף וגם פגום, והשני עם פער משמעותי ממה שהובטח, וכמה לא מפתיע היה לגלות שהלינק למוצר כבר נמחק). חשוב תמיד לעשות צילום מסך כשאתם מזמינים, כי הם מוחקים את המוצר ולכו תוכיחו מה הובטח לכם. בכל מקרה עדיף להתרחק.
תגובה לתגובה
מאת
יעל
ב 05/12/2018 12:31
שומר נפשו ירחק. אף אחד לא יפצה אתכם על עשרות השיחות והעצבים וחוסר האונים ועוגמת הנפש וזמן ההמתנה הממושך על הקו עד שנציג עונה (לרוב נציג מוקד הודעות, ואז ממתינים יום נוסף ורק אם במקרה הייתם זמינים בדיוק ברגע שסוף סוף חזרו אליכם - לא תצטרכו לעבור את הסאגה מחדש). מסחטת נפש. עדיף לשלם יותר ולקבל מוצר ראוי, בזמן שהובטח, עם נציגי שירות שמכבדים את עצמם ואתכם - למרות שממילא לא תזדקקו להם. הזול הוא היקר.
תגובה לתגובה
מאת
מיכל
ב 05/12/2018 10:55
קיבלתי מוצר באריזה חבוטה ופצועה שנארז מחדש בצורה מרושלת. הרבה מדבקות אחת על השנייה עם כתובות משלוח שונות - כנראה לקוחות שהחזירו את המוצר. וכמובן שבשירות לקוחות אטומים, אין עם מי לדבר. שירות זוועה.
תגובה לתגובה
מאת
דן
ב 04/12/2018 10:00
הזמנתי מוצר שאמור היה להגיע תוך 4 ימי עסקים. מאז עברו למעלה משבועיים - המווון שיחות והודעות והבטחות. אחרי שאמרו לי שוב ושוב ושוב שמנהלת המוקד מעורבות בטיפול - התברר לי אתמול שהיא בכלל לא יודעת על זה כלום. נציגים מאד מנומסים ואדיבים, אבל שקרים בלי למצמץ. להתרחק.
תגובה לתגובה
מאת
נאום שור
ב 30/11/2018 09:48
אסור להתקרב לוואלה שופ סרסור של חברות הספקה ללא אחראיות ללא מענה שירות חרם!!!
תגובה לתגובה
מאת
שלמה לוי
ב 27/08/2018 10:40 (
קישור לאתר שלי
)
לא אין ממש אכזבה.אבל 3 פעמים התלוננתי על אי החזרת 231 ש"ח על מצלמת דרך לספק. אתם בו בזמן גם מזכים את כרטיב האשראי בשתי תשלומים וגם מחייבים בשתי תשלומים. אני מרגיש שאני פונה אל קיר אטום. וזה לא מתאים לכם.קניתי דרככם הרבה פריטים. ממש לא הוגן שלא עונים לי לפחות לנייד 0548007471 שלמה לוי.
תגובה לתגובה
מאת
אריק
ב 05/07/2018 07:30
עובר סיוט איתם ציון נכשל מהדהד של שירות לקוחות שומר נפשו ירחק
תגובה לתגובה
מאת
צביקה
ב 03/06/2018 08:40 (
קישור לאתר שלי
)
אכזבה אחת גדולה. יחס מזלזל ללא מענה. לא מגיע להם לשרוד. מרד צרכני.
תגובה לתגובה
מאת
דלית
ב 23/02/2018 20:20
שרות לקוחות גרוע!! מאכזבים בטרוף!
תגובה לתגובה
מאת
נדב
ב 13/12/2017 14:18
אתר ברמה ירודה מאוד של שירות. כל מה שנכתב נכון...להתרחק כמו מאש לא חוזרים לשום תלונה, אין מענה כלל בשירות הלקוחות וניכר כי המאמנים את נציגים פשוט לשקר.
תגובה לתגובה
מאת
נדב
ב 13/12/2017 14:18
אתר ברמה ירודה מאוד של שירות. כל מה שנכתב נכון...להתרחק כמו מאש לא חוזרים לשום תלונה, אין מענה כלל בשירות הלקוחות וניכר כי המאמנים את נציגים פשוט לשקר.
תגובה לתגובה
מאת
טל
ב 03/12/2017 21:23
חווה תהליך דומה, הבטיחו לספק סלולר וציוד נלווה תוך 4 ימים - עברו שמונה ימים ואין כל סימן חיים מצידם. פניה לשרות לקוחות (לאחר 30 דקות המתנה בכל פעם נענית במצטערים, בודקים, לא יודעים, נחזור אליך אך איש לא חוזר. פניות דרך האתר האינטרנטי לא נענות למרות הבטחה לענות תוך 24 שעות - עברו כבר 4 ימים ו 4 פניות - כולן ללא מענה. פעם אחרונה שאני קונה בוואלה שופס.
תגובה לתגובה
מאת
נועם
ב 14/02/2017 15:22
אני מאוכזב מאוד מוואלה שופס,קניתי מהם סלון,והסלון הגיע ללא כרית למשענת יד,התקשרתי להודיע על כך ,ולמחרת הביאו לי כרית מסוג אחר,שלא תואמת לכרית השנייה,התקשרתי להודיע על כך,ואז אמרו לי שאני יצלם את הכרית הנכונה וישלח להם את התמונה;והם ישלחו לי את הכרית הנכונה,צילמתי את הכרית הנכונה ושלחתי להם את הצילום,ובערך אחרי חודש שלחו לי שוב כרית לא נכונה ,ולקחו בחזרה את הכרית הלא נכונה הקודמת.עכשיו אני כבר שוקל להשאיר את הכרית הלא נכונה ופשוט לא לא להתעסק איתם יותר.גם המובילים התנהגו בצורה אגרסיבית ,ובצעקות .
תגובה לתגובה
מאת
גיל אלון
ב 30/10/2016 19:23
חבורה של נוכלים. רכשתי במבצע טיטולים של פמפרס והבטיחו אריזת מתנה עם טיטולים באותה המידה. פירסמו זאת במלל וגם בתמונות. לבסוף הגיעו טיטולים במידה אחת ואריזת הבונוס במידה אחרת. למרות כל השיחות עם השירות התייחסו בזילזול ולא עניין אותם דבר... פשוט חוצפנים. אני כבר לא אהיה לקוח
תגובה לתגובה
מאת
אורן
ב 08/09/2016 11:31
מדהים!! לי קרה בדיוק אותו דבר לפני כשבוע, ביום שלישי (30.8.2016). הזמנתי מכונת אספרסו ליום הולדתה של אשתי, נציג המכירות בטלפון הבטיח שעד יום חמישי. המכונה אכן הגיעה. כאשר נתתי את המתנה לאשתי והתחלנו לפתוח אותה, ראינו שמיכל המים שלה שבור. פניתי לשירות לקוחות והם ביקשו לשלוח תמונה. שלחתי וחיכיתי... לא חזרו אלי, אז פניתי אליהם ביום שני, כמעט שבוע מההזמנה. הם אמרו שהם מטפלים בזה ומחכים לתשובה מהספק. חלף הזמן, היו עוד שיחות ופניות דרך האתר, עד שהתייאשתי וביטלתי את ההזמנה. הזמנתי את אותו מוצר ממקום אחר, במחיר זול יותר ועם שרות הרבה יותר טוב. לא ממליץ כלל על וואלה שופס, ולו רק בגלל השירות הגרוע במקרה של תקלה.
תגובה לתגובה
מאת
תמר בר
ב 28/03/2016 11:58
אכזבה קשה מאד רכשתי מראת תכשיטים עברו 3 שבועות וטרם הגיע המוצר הנציגים כולל המנהל נוי פשוט משקרים במצח נחושה, מבטיחים ולא מקיימים בושה וחרפה, עד מתי יוליכו שולל אותי?
תגובה לתגובה
מאת
איפרגן טרז
ב 06/01/2016 10:19
בוקר טוב שמי איפרגן טרז מס' נייד שלי 054-5379922 הבן שלי שמו איפרגן חן מס' לקוח 378160 מס' אסמכתא 4301134 אני ממש מאוכזבת הבן שלי רכש מגהץ קיטור והוא לקוח שלכם קונה הכל מאתר שלכם איך שקיבלתי את המגהץ ניסינו לגהץ הוא לא מוציא קיטור זה מזכיר לי מגהץ כמו לפני עשרים שנה ללא קיטור פניתי לשירות לקוחות אומרים לי תתקשרי לשירות שלך קרוב לבית בעפולה אני מתקשרת לוואלה שופ לשירות לקוחות אומרים מצטערים את צריכה לפנות לשירות תיקונים בסניף הקרוב שלכם אני רכשתי מוצר חדש לא יד 2 שאקח לתיקון ביקשתי שיבוא שליח שלכם עם מגהץ ויחליף את זה הנציגה שלכם אומרת לי מצטערים אנחנו לא מחליפים כל יום אני משאירה הודעה ומס' נייד שיחזירו אלי אף פעם לא חזרו אלי בבקשה אנא טפלו בבעיה דחוף מאוד ממתינה לתשובה
תגובה לתגובה
מאת
זכריני לימור
ב 03/12/2015 19:06 (
קישור לאתר שלי
)
קניתי מזרון כפול. במסגרת בלייק פרי ידי. הובטח לי בעת הקניה קבלת 2 כריות שהיו גם הון במסגרת הדיל. לא התקבלו. לא ניתן להגיע בשום צורה לשרות לקוחות. אכזבה ענקית!! פעם שניה שקורה לי בעת בעיה כלשהי.
תגובה לתגובה
מאת
אורהטל משולם
ב 11/10/2015 10:26
שבוע לפני ראש השנה הזמנתי 2 כסאות בר מרופדים לפי תמונה שראיתי בקטלוג שלהם באינטרנט. למרות ההבטחה שיגיע עד החג, המשלוח הגיע לאחר החג. כשפתחתי את החבילה התברר ששלחו דגם לא נכון. כתבתי להם באתר ונציג התקשר יום למחרת והבטיח לשלוח את הכסאות הנכונים. השליח הגיע עם חבילה ולקח את החבילה הקודמת. כשפתחתי את אחת החבילות והרכבתי את הכיסא, התברר שהכיסא אמנם מרופד אך גובהו לא כשל כיסא בר, אלא גובה רגיל ביותר. שוב פניתי באתר והפעם לקח להם 10 ימים!!! עד שנציגה התקשרה ואמרה שזה מה שהזמנתי ואין משהו אחר. אמרתי לה שכיסא בר אמור להיות גבוה ב 20 סמ יותר מהכיסא שהם סיפקו לי. היא השיבה שזה מה שיש. ביקשתי להזדכות על ההזמנה ואז נאמר לי על ידי אותה נציגה שהיא תפנה לספק ואני אחזיר לו את הכיסאות תמורת תשלום המשלוח. השיחה היתה ב-1.10 ומאז אני מחכה לטלפון מהספק. הכיסאות עדיין בביתי. ואין לי מה לעשות איתם. הם לא עונים בטלפון.
חבל מאוד שזה השירות. וואלה שופס אתם תפסידו ככה את התחתונים. טיב השירות עובר מפה לאוזן. הפסד לחברה הוא רק עניין של זמן.
תגובה לתגובה
מאת
אורהטל
ב 11/10/2015 10:09
לפני שנה השירות היה מעולה. השנה השירות גרוע. במספר הנל אין עם מי לדבר. כל הזמן תקוע על כך שזמני ההמתנה ארוכים. הם אינם עונים.
אל תקנו מהם!!!
תגובה לתגובה
מאת
אלכס
ב 07/04/2015 11:47
שיווק מוצרים מיבואן לא אמין כגון חיין אשר לא מחזיק חלקי חילף למוצר בן שנה וחודשים זה לא סביר לתסומת ליבכם
תגובה לתגובה
מאת
גבי
ב 29/12/2014 14:40
חבל מאוד שבגלל כמה עובדים עלובים העסק יקרוס
תגובה לתגובה
מאת
Elro'eeeeee
ב 03/12/2014 20:05 (
הפרופיל שלי
)
חשבתי על לקנות מהם. כנראה שלא.
תגובה לתגובה
מאת
ציפי בן עמי
ב 26/10/2014 23:14
שערורייה לא רק אכזבה. רכשתי מחשב ב11.09.14 ועד היום 26.10.14לא קיבלתי את המחשב. ביטלתי העסקה אבל כבר נגבה כסף שמוחזק אצל וואלה שופס מבלי לקבל תמורה ואין עם מי לדבר. כל פניותיי מסתכמות בהשארת הודעה במוקד הודעות.
תגובה לתגובה
מאת
חיה בן טוב
ב 19/10/2014 18:01 (
קישור לאתר שלי
)
אני רכשתי מוצרים רבים אך לדאבוני האכזבה הייתה רבה לא הצלחתי ליצור קשר עם שרות לקוחות אין למי לפנות כל הזמן משיבון אשר לא עומד בהבטחות החברה אין תיקשורת אמינה ומעל לכל אין כתובת ובטח לא למיכתבים שלחתי 2 מיילים דרך הדואר האלקטרוני ועד היום זה מעל שבוע ולא קיבלתי מענה וחבל שזה כך ולא השארתם לי ברירה אלה ליפנות ישירות לתלונות הציבור ואולי הם יעזרו לי ןלכם אני אומר הפסדתם ובגדול מיסתבר שאני לא היחיד שמיתלונן ועוד הרבה כמוני יתלוננו על השרות על השקרים על אי האמינו ועל טיב המוצרים ועוד הרשימה ארוכה
תגובה לתגובה
מאת
יהודית
ב 06/10/2014 09:15
אני כל כך מזדהה עם הלקוח. אני הזמנתי מקרר ב-4.9.14, המקרר היה אמור להגיע לאחר 4 ימי עסקים. מאז חלפו 28 יום והמקרר טרם הגיע אלי, כל פניותיי בטלפון ובמיילים לא נענים. אני כל בוקר יושבת על קו הטלפון למעלה משעה ולאחר שעונים אומרים שיבררו ויחזרו אלי. לא דובים ולא יער, אני מיואשת, ואין אפילו אם מי לדבר על מנת לבטל את העיסקה עימם. לא ניתן להגיע למשהוא מההנהלה. השרות גרוע ומזלזל, פשוט אין מילים.
תגובה לתגובה
מאת
נינט וקנין
ב 29/05/2014 12:57
אני כלקוחה ותיקה שלכם כבר לא ,בתאריך 6-4-14 רכשתי מדיה אלחוטית של דונגל בקשתי להחזירו תוך המועד הקבוע בחוק בשל אי התאמה ,פניתי אלכם דרך המשוב ,התקשרתי טלפונית למעט בקשה ששאלו אותי מה מספר העסיקה ,עד היום לא קבלתי שום מענה מצידם, אגב את המוצר קבלתי בלי חשבונית וקבלה .וואלה שופס.
תגובה לתגובה
בתגובה
לנינט וקנין מאת
בן טוב חיה
ב 19/10/2014 18:05 (
קישור לאתר שלי
)
מעניין מאוד אותה בעיה הייתה לי ועד היום לא קיבלתי מענה חושבני שהם הולכים לסגור כי את הקופה שלהם הם עשו גם אני לא קיבלתי חשבונית או מינימום תעודת אחריות ויתרה מזאת קיבלתי את הדונגל באריזה שניראה שניפתחה בעבר משהוא מסריח כאן
מאת
רינה
ב 21/02/2013 16:52
נכון מאוד
אכזבה וזלזול "מחלקת שרות לקוחות" מנהל השרות גיל חסר סבלנות ותובנה.
ונציגים שלא מסוגלים לענות על אף שאלה
אני קניתי מהם את המוצר הם שולחים אותי ליבואן וליבואן אין מושג מה אני רוצה
לאחר עשרות פניות חזר אליי גיל מנהל השרות שאוי לנו לקבל מאנשים כאלה שרות, בקיצור אסור לקנות מהם!!!
תגובה לתגובה
מאת
נביא
ב 26/01/2013 12:31
צודק הם באמת התדרדרו לאחרונה, המאמר במקום.
תגובה לתגובה
מאת
אבי אסייג
ב 08/01/2013 11:18
אכזבה ואני לא מבין אך זה שאין אם מי לדבר אתה ניתקל כול הזמן עם השירות לקוחות שלא נותן לך מענה ורק משקר שיעביר את הפרטים שלך אף אחד לא חוזר ומטפל לי בבעיה לגבי מוצר שרכשתי שלא היה תקין קניתי מצלמת וידאו דיגיטלית לצורך העניין שירות מזעזע גם בחוסר סבלנות בזמן המכירה
תגובה לתגובה
ידוע כוואלה שופס, קניות באינטרנט, נספרסו C-50, שירות לקוחות וואלה שופס, טלפון וואלה שופס, אכזבה מקנייה באינטרנט, הנהלה וואלה שופס, הנהלה וואלה שופס, פניות הציבור וואלה שופס, מקציף קפה נספרסו
דיווח על מידע לא הולם
נכתב ע"י
miketi
בתאריך: 01/11/2013
מייק טישלר בן 46
78 מאמרים | 718559 כניסות
גוגל פלוס
54 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
77%
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!
Tweet
תגיות
מעצבן
קניות
שירות
תלונה
מאמרים קשורים
סיגריות? העיקר הבריאות
די כבר עם הנפצים!
השחיטה של קצב
סופר נני מחנכת (?)
הטוב הרע והלא נורא
שווה קריאה
תפילה ובעיות תקשורת
1-כשלון הצדק החברתי
להגיד לה או לשמור בבטן?
לכל אחד יש מזוודה
שקרים שסיפרו לכולנו