הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
זייפנים_נמאסתם

זייפנים נמאסתם !


גבירותי ורבותי, קבלו אותם בלי מחיאות כפיים ובלי הדרנים ...את חבורת הזייפנים של קבוצת הקריוקי השכונתית ...בשיא הווליום !!!
יש כבר חוק נגד קבוצת החוצפנים הזו שצורחת ומזייפת בקולי קולות עד לשעות הקטנות ,כאילו אין ילדים ישנים בעולם, כאילו אין דבר כזה שנקרא שכנות טובה ,או דרך ארץ .
ושלא יבלבלו לי את הראש עם החופש לבלות, או עם המזרחיות המזויפת הזו . אני אוהב אותם כמו אחים , והייתי יורק אש גם בשרלה  שרון ,אם הייתה  צורחת ומזייפת  לי בחלון עם "ים  השיבולים...",יש גבול לחוצפה ולחפלה ,ולעשיית שמחה בחצר הפרטית, בשעות הלילה.
הופתעתי שהחבורות האלה נמצאות בכל המקומות ,ולא חשוב לאן תברח ,הזיוף הצרחות והדרבוקה  ילכו אתך.
חייבים לחוקק את חוק הדציבלים. אסור להרעיש בשכונת מגורים משעה שמונה  בערב , כך היה כשהייתי ילד, כשלא הזדקקנו  לחוקים. בין שתיים לארבע נחו, ובשמונה הייתה דממה . זו שעה שמשכיבים ילדים לישון .
אני בעצמי מוסיקאי ואוהב לנגן ברעש גדול . ומנגן  רק בחדרים אקוסטיים . אנשים בבתיהם, בשעת מסיבה  יצטרכו לשיר, כמקובל, בווליום סביר ,ורק בסופי שבוע .
ועכשיו, אחרי שקצת נרגעתי  מליל אמש ,אגיד גם לחבורה הזו שתי מילים מהלב, ,לפני שהחוק המתבקש יחוקק.
אני מבין שנשמותיכם זועקות  לשיר ,ואני אפילו מוכן קצת לסבול למענכם, העיקר  שלכל אדם יהיה את החופש שלו. {רק אם אפשר לדלל קצת את שירי הדיכאון  האלה, אני אשמח }
אבל, תסתכלו על עצמכם .לפעמים כשאני שומע את שאגות היידה ,והופה  בשעת חצות ,אני לא בטוח שזו מסיבה בכלל ,אלא חגיגה של  ברבריות, וזעקה  של משהו אחר בכלל .כאילו אומרים ,אני מזייף וצועק ,ושם פס על העולם !אפשר לשיר ,ואפילו לזייף לפעמים ,אבל החוצפה והבריונות שלכם עולה על העצבים . אז קדימה תפנו את עצמכם ,את  השירים והזיופים  כבו את המוסיקה ולכו  ...נמאסתם!!!  


מה דעתך על זייפנים נמאסתם ! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת להביור ב 25/09/2013 16:13 ( הפרופיל שלי ) יש מקום מפלט אחד - פסגת האוורסט. במחשבה שנייה, במקום לברוח עדיף לשלוח אותם לשם, עם כל הדציבלים שלהם.תגובה לתגובה

ידוע כזייפנים ,נמאסתם