הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
dswer

דיאטה צמחונית


סיפור קצר ופיקטיבי על דיאטה צמחונית
הייתי רק בן 12 שהחלטתי שאני רוצה להיות צמחוני, הודעתי לאימא שלי באופן רשמי שמהיום אני פותח בדיאטה צמחונית, כמובן שאימא שלי כמו כל אימא תמחה בי ועזרה לי לאכול על פי התפריט של הדיאטה הצמחונית שהחלטתי לעשות.
 
אני לא אשקר ואגיד שזה היה קל, זה היה תהליך ארוך ומאתגר, אבל בסופו של הגעתי לתוצאות שאליהן רציתי להגיע, הפסקתי לאכול בשר, המשקל שלי ירד מעט והרגשתי בריא ואנרגטי יותר. חשבתי שהדיאטה הצמחונית שלי עובדת.
 
גיליתי שטעיתי רק כמה חודשים אחרי כאשר הייתי חולה ולקחו לי בדיקות דם. בבדיקות ראו שבגלל שאני נמצא בדיאטה צמחונית היה חסר לי ברזל והמוגלובין בדם. אחרי שהבראתי אימא שלי ניסתה לשכנע אותי לחזור ולאכול בשר.
 
אבל סירבתי, ניסיתי להסביר לאימא שלי, שאני לא עושה דיאטה צמחונית, אני משנה את התזונה של לתזונה צמחונית. למרות הוויכוחים והריבים הארוכים שהיו בנינו אימא של הסכימה לקבל את הדיאטה הצמחונית של בתנאי אחד.
 
התנאי היה שאני אלך לתזונאית שתבנה לי תפריט מסודר ובריא בצורה כזו שלא היו לי חסרים וויטמינים, ברזל, המוגלובין או כל דבר אחר בדם, ככה שאני אשאר בריא וחזק למרות שאני אוכל על פי דיאטה צמחונית. הסכמתי לתנאי מכוון שגם אני רציתי להיות בריא יותר. 
 
לא רציתי לסבול מכאבים או מחולשה בגלל הדיאטה הצמחונית שלי, אז הלכתי לתזונאית ובנינו ביחד תפריט. התפריט היה בריא, מאוזן ומלא במאכלים שמעולם לא שמעתי אליהם, אבל הסכמתי לנסות אותם בכל מקרה בשביל שאני יוכל ולחיות ע"פ הדיאטה הצמחונית שלי.
 
כיום אני כבר בן 32 ועדיין שומר על אותה דיאטה צמחונית ואפילו יש לי את המתכונים והתפריט שבניתי ביחד עם התזונאית כשהייתי בן 12, שני עשורים מאוחר יותר אני בריא יותר מרוב בני גילי, אני עוסק בפעילות גופנית קבועה ושומר על התזונה שלי.
 
לסיכום, המסר שהייתי רוצה להעביר למי שיקרא את המאמר הזה שניתן לחיות ע"פ תפריט דיאטה צמחונית ועדיין לשמור על הבריאות, אני בן 32 ואוכל על פי תפריט צמחוני בלבד ולא חסר לי ברזל, המוגלובין או כל דבר אחר בדם.
 
הנני אחד מהאנשים היותר בריאים שאני מכיר, הכולסטרול שלי נמוך, אחוזי השומן בגוף מעטים ולא חסרים לי מרכיבים בדם. אני ממליץ לכל אדם שרוצה להרזות לבוא ולנסות לחיות למשך חודש-חודשיים על פי תפריט דיאטה צמחונית ולראות האם זה מתאים לו.
 


מה דעתך על דיאטה צמחונית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כדיאטה, דיאטה צמחונית, צמחונות, צימחונים, צמחונים, צמחוני, דיאטות, דיאטות צימחוניות, צמחונים