הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
master_chef2_gmar

מאסטר שף - הגמר


גם העונה הטעימה הזו מגיעה לסיומה, האלכימאית מהרהרת מי יהיה המאסטר שף הבא של ישראל.
הליהוק של העונה הזו בהחלט נראה כמי שמנסה לשכפל את העונה הראשונה, סיפורים מרגשים שמדברים דרך האוכל ולעתים היה נראה באודישנים שהסיפור יותר טעים מהמנה שהגישו המתמודדים ובכל זאת השופטים הצליחו לברור בין האלפים ולמצוא את הנבחרת שהיתה מגוונת בהחלט.
 
בשונה מהעונה הקודמת שנתנה הרבה כבוד לנשים, העונה הזו במאסטר שף לא התביישו להראות את העדפתם המגדרית לגברים שהצליחו ליצור מנות מקוריות, יפיפיות ולטענת השופטים גם טעימות. הנשים לעומת זאת בעונה הזו פיקששו ללא סוף וגילי האחרונה חביבה שעוד היה לה סיכוי לא הצליחה להכין לחיים כהן סנביץ, וגם לא הסתדרה עם העגבניה של אייל שני.
 
אל הגמר הזה מגיעים שלושה גברים מרגשים איש איש עם סיפורו והמטעמים שלו, את הפייבוריט שלי לעונה הזו כבר בחרתי, גבר נאה שמצליח בכל תחום בחייו, המודל הגברי ובכלל דוגמה אנושית להצלחה בכל נגיעה של האדם.
 
עמנואל מאסטר שףעמנואל, באופי המדויק והמסודר שלו שהלך לפי הספר בכל מתכון ומתכון שיצר בראשו הוא פיינליסט מובטח כתוצאה ממתכון מנצח בשילוב התכונות הנכונות של סימפטיה, חיוך, יצירתיות לצד הדיוק והסדר.
 
גם את אליאב אני מאוד מחובבת אם כי נראה שהאוכל שלו הוא כמו שמלת כלה, יפיפייה ויתכן וגם טעים מאוד אבל לא נראה שכל כך נוח לאכול את הפריזורות שהוא יוצר בצלחת.
 
רק למען הכבוד אציין שאבי קציצות נמצא לדעתי בגמר עקב הרבה נימוס וכבוד על סיפורו המרגש והשינוי בחייו כיצד נגמל מהסמים וחזר לחיות בזכות האוכל. לטעמי, בגמר יהיה לו לא קל כי טחינה, חציל וקציצות ברוטב עגבניות אכלנו העונה הזו המון, אולי בגמר יגיע משהו אחר מרענן אצל אבי שיראה גם לצופים בבית ולא רק לשופטים, מה הוא באמת יודע להכין.
 
עד העונה הבאה של מאסטר שף אני בהחלט אתגעגע, הקונספט שאימצו בשידור התכנית לא להעיק ולא להכביד, לא למתוח כמו גומי חסר טעם בהחלט מעורר תאבון לעוד עונה מבטיחה.


מה דעתך על מאסטר שף - הגמר ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כגמר מאסטר שף,עמנואל,אליאב,אבי קציצות,אייל שני,חיים כהן,
נכתב ע"י האלכימאית
בתאריך: 22/07/2013
בת 36

240 מאמרים | 1302450 כניסות
 השארת תֶּשֶׁר להאלכימאית
הקריאה לא כוללת שירות :)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!