הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
על_קו_הזינוק

על קו הזינוק


תחרות כלבים
להתקדם רק להמשיך, בלי ליפול לא לעצור לא להפסיק להיכנע, כן את יכולה. לשאוף אוויר מהאף להתנשף מהפה, רגל ועוד רגל ועוד אחת אחריה, המון רגליים להריץ אחת אחרי השנייה בלי הפסקה, ולזכור להפעיל נכון את כל השרירים, לפי הסדר. יד ימין קדימה, רגל שמאל מקפלת מעט את הברך, מתקדמת צעד קטן ונוחתת ואז יד שמאל, הכול כמה שיותר מהיר, כמה שיותר ברצף, כן את יכולה.
הגרון טיפה ניחר מהנשימות ויש כאב צורב בצד ימין, תחתית הבטן, איפה שתמיד כאב בכל פעילות גופנית, רק בשונה מתמיד זה מה שגורם לך עכשיו להתמיד. כל דקירה של כאב מזכירה את הכול, מזכירה שאסור להפסיק, שאסור לעצור, שאם תפלי לא יהיה לך לאן לחזור.
להכניס אוויר מהאף להרגיש את הנחיריים מתרחבות מעט, מעבירות שדר מהריאות הצמאות לחמצן בלגימות יותר גדולות. לנשוף אוויר למשוך בתנופה עם הידיים ולכווץ את השרירים בבטן פנימה. לא להסתכל מסביב, רק על הקרקע. לזהות מכשולים מראש, למצוא נתיב עוקף. רק לא לעצור, לא לחשוב לא לזכור, להתעלם מהזיעה להרגיש את הכאב, כמה שיותר מהיר כמה שיותר ברצף כמה שפחות לשבור את הקצב.
בתנועה חטופה לנגב את הזיעה מהמצח, להתעלם מכתמי הזיעה שמצטברים בבתי השחי, להעמיד פנים שלא מפריע לא מגעיל שלא כואב ולא מתיש, לשלוט בהבעה היטב. לא, אסור לשלוח מבטים רעים כלפי הסובבים כן, צריך להתעלם מהצעות עזרה כשאת נופלת "כן, אני יכולה להסתדר לבד, תודה" כן, להמשיך ואסור לעצור.
אבל כן, את יכולה לשתות מהברזייה בגן הציבורי תוך כדי שאת ממשיכה ללכת במקום, רק שעכשיו את חייבת למהר שוב באיטיות ובהדרגה, לחזור אל הקצב של למרות שקשה קצת יותר אחרי שהאטת, יותר כואב בדקירות שבצד. את יכולה מהר ולפי הסדר הנכון, לנשום כמו שצריך. כן את חייבת להקיף את האבן הגדולה שעל הדרך לא את לא יכולה לעבור דרכה.
רק לרוץ ולהתרוקן, יד ימין, רגל שמאל מתכופפת מתרוממת טיפה, יד שמאל, רגל ימין, נשימות, רצף של תנועות, לחזור על זה שוב בכל חלקיק שניה. הכאב בצד כבר כמעט נעלם והזיעה רק מקררת והריאות קצת משתנקות. כן ככה צריך ילדה, כן את יכולה, רק בלי להיכנע. כמה שיותר מהר כמה שיותר ברצף כמה שיותר להמשיך לא לעצור, כמה שיותר לשמור על הקצב.
עכשיו התנופה שלך הכי גדולה והכי מהירה, וכל נשימה צורבת משכיחה מזכירה, ורק להמשיך לא את לא תעצרי, לא, אסור. עכשיו את מרימה סופסוף מבט, זוקפת את הראש ומביטה סביב בגאווה, ואז את רואה. יש שם קיר בדיוק ממול ולא את לא יכולה לא את לא תספיקי לעצור.
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על על קו הזינוק ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה