הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
המורה_של_אינשטיין

המורה של אינשטיין


מכירים את הסצנה בסרט החומה ,בו הילדים זהיי הפרצופים נוסעים על משואה אל מטחנת הבשר ,שמוציאה אותם טחונים דק דק ,ובלי אבחנה בצד השני של החיים ?
בעידן ההישגיות  ויישור הקו ,בו כל הילדים דומים, ואין לנו כמחנכים וגם כהורים סבלנות לילדים האיטיים קצת יותר ,הרגישים מעט יותר  ,מופנמים , או כאלה שצריכים יותר זמן לעצמם .כדאי שניקח כמה דקות לקרוא ולהסתכל בראיה קצת אחרת  על תרבות "ספרטה "המודרנית שלנו   .
איינשטיין היה דיסלקטי ,עם כתב יד מאוד בעיתי ובעיות במתמטיקה ,הייתם מאמינים ?אחרי מותו מצאו שהייתה לו פגיעה באונה השמאלית ,שהייתה פגיעת ילדות ,או אולי מולדת .עם בעיותיו בבית ספר רגיל הוא בוודאי לא היה מנותב ללימודי פיסיקה ומתמטיקה .ובוודאי  לא נהיה גאון וממציא, אם היה חי בעולם מלא השיפוטיות שלנו. והמשווע לציונים.
אדיסון היה היפראקטיבי ,ולא ישן יותר מ4 שעות בלילה . אין ספק שהיה צריך ריטלין ,כדי שיוכל לשבת על ספסל הלימודים. מה שקרה לו בחייו ,וכנראה גם היה נכון בשבילו, היה בית הספר שזרק אותו ,ואמו  שלימדה אותו, וכך דרשה ממנו לפתח את כוחותיו שלו, והשאר היסטוריה .
ריטלין ,זה טוב או רע ? אם כן ,למי ? והאם יש תחליף טבעי לריטלין ?
רופאי הילדים מדווחים על הכפלה  בכמות מקבלי מרשמי הריטלין. דבר  המרמז אולי על אצבע קלה על ההדק. או על מערכת חלשה, המחפשת  חיזוק בדמות תרופת פלא !
תחליף טבעי לריטלין ,הוא  עוד דרך שעל ההורים לנסות לפני שיפנו לכימיקלים. צריך לזכור שחובה  לעשות אבחון מדוקדק, וגם אם רופא המליץ אחרת ,אפשר לחפש תחליף טבעי לריטלין.
הריטלין כתרופה עוזרת להמון ילדים ומשפרת בטחון עצמי ,ועושה פלאים  בילדים אחרים שהתקשו להיפתח ,או ללמוד יום שלם בכיתה .אבל צריך לזכור שלא לכל ילד מתאימה התרופה ,גם לא אחרי התאמה וגם לא במינונים נמוכים .תחליף טבעי לריטלין לעומת זאת ,אין תופעות לוואי . כהורים צריך לזכור שלא כולם צריכים לישר קו  , ותחליף טבעי לריטלין ,יכול להיות התשובה ,וכדאי לנסות.
לריטלין יש כמו כל תרופה, תופעות לוואי כמו סחרחורות ,נדודי שינה ,איבוד משקל, חוסר  מצב רוח, חום הזעה , אלא מעט מתופעות הלוואי ,ובגללם יש לבדוק תחליף טבעי לריטלין.
לסיכום:
יש לעשות בדיקות מקיפות לפני מתן התרופה. ילד צריך לתפקד ,ללמוד ,להתחבר, לשמוח, להפיק הנאה מחייו .אנחנו כהורים צריכים לתת לו כלים כדי שיהיה אדם טוב ,מאושר ומתפקד בחברה, וגם  אחרי המלצת  הרופא יש תחליף טבעי לריטלין.
לכן הריטלין היא תרופה מצוינת למי שבעיית  הקשב וריכוז מפריעה  ,ומשבשת את יומו ,ולמי שאינו יכול להתרכז כלל ,זו תרופה שיכולה לעזור .
אין צורך להתבייש ,כהורים עלינו לשאול ולחקור ,לקרוא ,ובעיקר לא להתבייש בילדנו כשהם שונים!
 


מה דעתך על המורה של אינשטיין ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהמורה ,של, אינשטיין