הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
qweada

הפרעות אכילה - סיפור


סיפור קצר ופיקטיבי על הפרעות אכילה והתהליך שנדרש על מנת לפתור את הבעיה
התחילו להופיע אצלי הפרעות אכילה כאשר הייתי בן 14, רוב האנשים לא יודעים או לפחות לא מאמינים שיש גברים עם בעיות אכילה, במיוחד שזו אנורקסיה ולא השמנת יתר. תמיד הייתי ילד רזה אבל מעולם לא הגעתי למשקל קיצוני כמו בגיל 14.
 
זה היה תחילת שנת הלימודים בכיתה ח' וההורים שלי שמו לב שבמשך כל החודש הראשון של הלימודים הייתי חיוור מאוד, חלש ובאופן כללי נראיתי יותר רזה וכחוש משנראיתי בעבר. אימא שלי לקחה אותי לשיחה בה ניסתה להוציא ממני את העובדה שיש לי הפרעות אכילה.
 
כמובן שהשיחה הזו נגמרה בצעקות, שלי היו בעיות אכילה? אני שכל כך שומר על האסתטיות והמראה שלי, שמעולם לא יצאתי מהבית בלי בושם, שלא היה יום אחד שלא התקלחתי בשבוע, שכל כך שמרתי על עצמי, שלי היו הפרעות אכילה? חשבתי שהיא סתם מגזימה.
 
רק אחרי כמה חודשים הבנתי שטעיתי ואימא שלי צדקה. התחלתי להתעלף בבית הספר כמעט פעם בשבוע, סבלתי מקור גם כאשר היה שיא החום. לא הייתי אוכל וכל הזמן פחדתי שאני מעלה במשקל. אימא ואבא שלי החליטו שנמאס להם והם לוקחים אותי למיון אחרי שהתעלפתי להם בבית.
 
במיון נבדקתי על ידי הרופא והוא אמר שאני סובל מתת משקל ויש לי הפרעות אכילה חמורות, גם הפעם התכחשתי, צעקתי על הרופא, אמרתי שהוא לא מבין כלום ואני נראה בדיוק כמו שצריך ושהמשקל שלי תקין, 45 קילוגרמים לגבר בגובהה שלי זה תקין לחלוטין צעקתי.
 
כמובן שטעיתי ילד בגילי ובגובהה שלי לא צריך לשקול פחות מ60 קילוגרמים. אבל אני התכחשתי. התעקשתי שזה בסדר, בסופו של דבר הוחלט לאשפז אותי לכמה ימים רק על מנת להסדיר את התעלפויות שלי, שאני לא אתעלף פעם נוספת בזמן הלימודים.
 
אחרי שהשתחררתי מבית החולים אימא שלי לקחה אותי לתזונאית מומחית להפרעות אכילה וביחד אייתה בנינו תפריט בריא שיעזור לי לעלות במשקל ולשמור על הבריאות, אני לא אשקר ואגיד שזה היה קל, לקח לי ימים ואפילו שבועות עד שהצלחתי לאכול.
 
בהתחלה סירבתי ואף סבלתי מהקאות ושלשולים, הגוף שלי לא היה רגיל לאכול מזון בכמות שבה התחלתי לאכול, כמובן שזה היה הסבל שהיה מגיע לי, ידעתי מההתחלה שאם אני יתחיל לאכול נכון אני אסבול. אבל למזלי כבר אחרי חודשיים הפסקתי להתעלף בבית הספר. חזרתי למשקל תקין, הייתי יכול לעסוק בפעילות גופנית.
 
הפרעות אכילה היא מחלה נוראית שאינני מאחל לאיש, גם לא הגרוע שבאויבי, אני מבקש מכל אדם אשר מחליט לעשות דיאטה שאלך ויתייעץ עם מומחה לפני שהוא מתחיל בתוכנית הרזיה מטורפת בה הוא עלול לגמור כמוני, נער בן 14 שסובל מהפרעות אכילה.  
 


מה דעתך על הפרעות אכילה - סיפור ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהפרעות אכילה, הפרעות, אכילה, אותי, לאכול, 14, הלימודים, אוכל, דיאטה,