הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הצופן_-_סודותיה_המופלאים_של_תפילת_שמע_ישראל

הצופן - סודותיה המופלאים של תפילת "שמע ישראל"


למה אפילו יהודי שלא מאמין בכלום בשעת אמת, ימצא את עצמו צועק "שמע ישראל"?
למה אפילו יהודי שלא מאמין בכלום בשעת אמת, ימצא את עצמו צועק "שמע ישראל"? מדוע התפילה הזו נמצאת הן בתוך התפילין והן במזוזות? מה יש בתפילה זו שאנו אומרים אותה 3 פעמיים ביום (כולל קריאת שמע על המיטה)? בהתבוננות עמוקה בתפילה, אנו נשארים נפעמים אל מול המופלא. כל התפילה כולה כאילו תוכננה ע"י מעצב על שיודע סדרי בראשית, שום בר אנוש לא יוכל לתכנן כזה דיוק. התפילה הזו כתובה בתורה ונתנה למשה ר' בהר סיני. בוא נעמיק בה.

המשפט: " שמע ישרא-ל. ה' אלוקינו ה' אחד" מורכב מ-6 מילים.
המשפט: "ברוך ש-ם כבוד מלכותו לעולם וע-ד" מורכב מ-6 מילים.
שני המשפטים יחד מורכבים מ-12 מילים המקבילות ל-12 שבטי ישראל.

האם זה מקרי? אם נספור את האותיות המרכיבות את שני המשפטים נגיע למספר 49. זהו מספר האותיות המרכיב את שמות שבטי ישראל, כפי שהם כתובים בתורה.
בהמשך התפילה כתוב "...והיה לכם לציצית וראיתם אותו וזכרתם את כל מצוות ה' ועשיתם אותם" מדוע מוזכרת דווקא מצוות ציצית ולא מצווה אחרת כמו: שבת או נידה?

הציצית נבחרה כי בה מקודדות כל תרי"ג המצוות:

תרי"ג=613. סכום אותיות המילה ציצית = 600 בציצית הפיזית יש 8 חוטים (בכל פתיל) כשבכל אחד מהם ישנם 5 קשרים. 5+8=13 = 13 היא גימטריה (ערך מספרי) של המילה:אחד ו-י"ג מידות הרחמים. כל התפילה קשורה לאחדות השלמה ,לאלוקות ולאהבה ללא גבולות ומייצרים.

אם נספור את כל המילים בתפילת שמע נגיע ל 248=רמ"ח איברים.
רמ"ח איברים (248 )+ שס"ה (365) גידים = תרי"ג (613) מצוות. (רמ"ח מצוות עשה ושס"ה מצוות לא תעשה ביחד תרי"ג) אם נספור את כל האותיות בתפילת שמע נגיע ל 613=תרי"ג מצוות

כלומר: כל מילה בתפילת שמע היא כנגד תרי"ג מצוות (613) כלומר מקבילה לרמ"ח איברים (248) ושס"ה גידים (365) דהיינו: כל מילה בתפילת שמע היא כנגד איבר, גופני, נפשי ,רוחני ונשמתי שבנו. ולכן קריאת שמע ישראל יכולה לרפא כל אחד מאיברינו ואת כל כולנו.

הסתכלות התורה על האדם הינה הסתכלות הוליסטית. כל מצווה בתורה, היא כנגד אחד מאיברינו, כל מצווה מגיעה על מנת להעניק בריאות לאיברינו. קיום מצוות מרפא, ואי קיום מצווה,היא בעצם פגימה באחד מהאיברים הפיזיים, הנפשיים או הרוחניים שבנו.
כשמתפללים "שמע ישראל "אנו מתחברים,לגן עדן. מעל הגורל ,מעל עץ הדעת טוב ורע, ישר לעץ החיים . מתחברים לקוד הנשמתי היהודי שלנו, אל עצמינו, מעל הזמן ולמרחב, מקום של אחדות שלמה,חסר קונפליקטים. שם אין טראומות, או מחלות או צרות הכל טוב.התפילה הזו היא הקוד לאיזון לבריאות לאחדות להגנה ולשלמות בנו.

היות וב"שמע ישראל", טמונים כל הרפואות וכל הסודות לריפוי, איזון ושפע וכל מילה היא כנגד אחד מאברינו הגופנים, הנפשיים, והרוחניים נוכל דרכה להבריא את כל כולנו בכל המישורים, ולהשיג את כל המטרות שאנו רוצים - כי היא הצופן הנשמתי השורשי שבכל יהודי, הצופן שפותח את כל הכספות הכי שמורות בעולם. ולכן השילוב עם הילינג שמע ישראל, הוא מושלם. כי דרך הצופן - הקיים בתפילת שמע ישראל, האותיות, הטעמים, שמות הקודש הטמונים בה, אנו מקבלים את הכל ודרך ההילינג - הריפוי האנרגטי תוך כדי הנחת הידיים על אברי הגוף המדוייקים, כאשר לכל משפט ומילה יש איבר התואם לה ומרפא אותה אפשר להשיג בכל ב"ה ושמיים הם הגבול.
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על הצופן - סודותיה המופלאים של תפילת "שמע ישראל" ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כשמע,ישראל,מצוות,התפילה,תרי,ג,בתפילת,האותיות,מצווה,ח
נכתב ע"י wed
בתאריך: 14/04/2015
wed ngg בן 39

7 מאמרים | 17687 כניסות
מאמר זה נקרא 2486 פעמים 0 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
12%
 השארת תֶּשֶׁר לwed
אוהב/ת את מה שאני עושה בשבילך? יש אפשרות לתרום!
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!